hvor lang tid...

2725020070603

Glad i forumet
... tok det før magen din var tilbake til "normalen" etter fødsel? Skjønner dette nok kommer an på hvor mye trening man legger i det osv, men lurer litt på ca hvor lenge man må belage seg på den ekstra magen? ;)

Tja. Følte jeg så ganske normal ut igjen etter 6 mnd :)

Etter noen uker føltes kroppen helt ok ut, med begge. Med nr 1 var magen helt grei igjen etter ca 3 mnd. Med nr 2 tok det iallefall 3 år:-/

Magen er tilbake den etter en stund, husker ikke var så mye annet

Husker ikke med nr 1, men magen er ikke tilbake til normalen etter nr 2 enda. Han er tre måneder.

Magemusklene min har tydeligvis ikke samlet seg, så den ser rar ut :(

Med nr 1 etter 1mnd...med nr 2,vet ikke da han ikke er født enda ;)

Ca 2 uker etter fødsel :)

Ca 2-3 uker etter fødselen, men nå er den på vei ut igjen :( men det er selvforskyldt

Tilbake igjen etter 3 mnd ca. Har ganske slank og flat mage, men har fått et lite snev av ekstra hud og "rynker" etter to graviditeter.

Den føltes ikke normal ut på veldig lang tid - pga keisersnittet. Føltes nummen og rar i ett år synes jeg! Men med tanke på størrelse gikk det raskt ned. Husker ikke nøyaktig.. Men ca 3 mnd :)

Hva er normalt..? :-P Jeg har aldri hatt helt flat mage, så Str.messig var den normal etter 3 uker. Men med muskler og slikt tok det noen mnd. Den mlrke stripa var borte etter ca 6-7 mnd O.o

Rundt to uker. Men i dag derimot:bag:

Back
Topp