Hvor lang tid?

Kom ikke med posten i dag heller :(

Da er det skjedd noe feil, skal ikke ta så lang tid. Fikk du tak i dem på telefonen?

Nei, jeg fikk ikke ringt dem i går. Jeg skal prøve på mandag, men jeg har en jobb hvor det er vanskelig å sitte i telefonkø i en halvtime...

Last edited:
Du kan logge deg på min journal og spørre dem der. Har gjort det et par ganger. Bare husk å skrive inn fødselsnummeret i forespørselen.

Når jeg snakket med sykepleier på UNN på torsdag, og hun sa at de skulle sende papirer til meg, hadde jeg det i postkassa dagen etterpå. Så tror du gjør lurt i å purre!

Du kan logge deg på min journal og spørre dem der. Har gjort det et par ganger. Bare husk å skrive inn fødselsnummeret i forespørselen.

Jeg har prøvd å gå inn på min journal, men jeg skjønner ikke hvordan jeg skal kontakte dem der..
Kan man ikke sende dem email da?

Jeg har prøvd å gå inn på min journal, men jeg skjønner ikke hvordan jeg skal kontakte dem der..
Kan man ikke sende dem email da?
Du må gå på mine meldinger, velge ny og finne riktig avdeling. Vet det er litt kronglete, men det funker.

Du må gå på mine meldinger, velge ny og finne riktig avdeling. Vet det er litt kronglete, men det funker.

Hurra! Jeg fikk det til! :) Nå har jeg sendt dem en melding via minjournal. Den meldingsknappen var ikke der sist jeg logget meg inn...

Puh...!
Fikk svar i dag at jeg får brevet med resepten i slutten av uka. :D

Var så redd for å ha blitt glemt og måtte utsette...

Puh...!
Fikk svar i dag at jeg får brevet med resepten i slutten av uka. :D

Var så redd for å ha blitt glemt og måtte utsette...
Godt å vite!

Back
Topp