Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skjønner jeg godtStarter ikke på spray før 1 mai så har 2 uker igjen. Er bare så utålmodig. Skal vente til i morgen og hvis jeg ikke har de da ringer jeg dem på fredag.
Det skjønner jeg godtdette føles litt som et evighetsløp, etter kontrollen i går begynte jeg å telle dager til neste kontroll som er på mandag...osv.. Hvor lenge skal du gå på spray? Du har kanskje ikke fått beskjed om det enda..
Ja, nå har jeg begynt å telle uker, og snart teller jeg dager jeg og
Blir bare 2 knappe uker med spray.
Skal starte på spray fredag 1 mai (slutten av uke 18). Så blir det start av sprøyter i uke 20. Innsett uke 22![]()
Heldig som slipper med to uker spray, fire var i meste laget... Fint å ha noen datoer å forholde seg til, men jeg syntes det er litt skummelt alt sammen, er så redd for dårlige nyheter, men prøver å holde meg til pos tankerskal sette første sprøyte om ca en time, mannen er borte i kveld, så må bare klare det selv, grøss!! Heldigvis sprøytepenn, så virker enkelt
![]()
Ja, noen dager er tyngre enn andre. Jeg har lagt ned forbud motå Google alt med sannsynlighet for å lykkes med ivf, holdt på å gå i kjelleren forige uke.. det er jo ingen som kan gi meg svaret på om vi kommer til å lykkes uansett hvor mye jeg googlerJa, syns jeg var heldig med kort spray tid, men er så redd det ikke er lenge nok? Mensen var 4 dager forsinka men beholdt likevel plassen min, så jeg skulle vel hatt nærmere 3 uker med spray egentlig. De sa forøvrig ingenting om det da jeg ringte inn.
Jeg føler litt på det samme. I dag har jeg tenkt mye på at jeg er så redd vi ikke skal få det til. Det er så mye annet galt med meg, føler jeg er en skikkelig ulykkesfugl. Men håpet har jeg fortsatt og man må jo bare prøve.
Jeg hater sprøyter så jeg syns du er kjempetøff som gjør det alene! Sprøytepenn? Man bare presser den ned da så går det av seg selv?
Ja, noen dager er tyngre enn andre. Jeg har lagt ned forbud motå Google alt med sannsynlighet for å lykkes med ivf, holdt på å gå i kjelleren forige uke.. det er jo ingen som kan gi meg svaret på om vi kommer til å lykkes uansett hvor mye jeg googler![]()
Det er en penn man putter ampull inn i og så doserer man med å vri til riktig dose. Trodde jeg skulle drive med ordentlige sprøyter, så ble glad når sykepleieren viste meg pennenSkal du gå på puregon får du penn du også
![]()
Åå, håper jeg og for puregon, jeg tror ikke jeg klarer sette ordentlig sprøyte i meg selv....
Da ville jeg ringt ja, greit å få resept i tide! Ikke lenge til 1.mai nåIngen brev i posten i dag heller. Da får jeg ringe Riksen i morra...
Vi satser på at det ligger noe i postkassen din i morgenÆsj, var så mye stress på jobb i dag etter lunsj at jeg helt glemte å prøve å ringe Riksen.
Og i postkassa var det ingenting i dag. Mandag MÅ jeg ringe dem, blir stressa av dette her...
Problemet er jo at man må ha sykt god tid når man skal ringe. Det tar fort opp mot en halvtime å få svar. Håper du har det i posten i morra.Æsj, var så mye stress på jobb i dag etter lunsj at jeg helt glemte å prøve å ringe Riksen.
Og i postkassa var det ingenting i dag. Mandag MÅ jeg ringe dem, blir stressa av dette her...
Problemet er jo at man må ha sykt god tid når man skal ringe. Det tar fort opp mot en halvtime å få svar. Håper du har det i posten i morra.