Hvor lang tid!!

Lillin

Flørter med forumet
Hvor lang tid tar det sånn ca etter dere har lagt babyene til de sovner for natta? Og når er siste luren for dagen?

Her har hun fest i sengen en stund før hun sovner, hehe!! Smokken på gulvet,dyna er blitt en ball,sengebeskytteren er over alt og hun ligger tvers over sengen og smiler emoticon Før så kunne jeg bare legge hun ned så sovnet hun, sukk, den tid er vel over nå ja,hehe!!

Opp og ned, noen ganger er det full fest, andre ganger hører jeg ikke en lyd!

Siste duppen er slutt når klokka er 15.. SENEST.. Helst bør han opp litt før.. Så legger han seg kl 19... Varierer veldig når han sovner... men ofte tar det bare 5 min...

Sovner som regel innen 5 min! Legges kl 18.00

Dagsoving bedriver hun lite av, vi står opp rundt 06 og hun sover vel ca 1 1/2 til sammen frem til hun legges igjen kl 18.00.
Da er de delt opp i 2-3 dupper, men har kun en fast og den er halvannen time etter hun står opp, da sover hun som regel 30-40 min.

Tar vanligvis ca et kvarter.. Er så gøy å legge seg, MÅ jo hoppe litt i senga!! Så er det litt frem og tilbake, inn med smokk, litt drikke osv.. Siste luren er i tre-fire tiden, kan sove til ca fem max.. Er i seng mellom 18.30 og 19.. :-)

Han sovner så fort hodet treffer puta eller så går det 5-10 min. aldri noe problem. han kan godt sove en lur på 30 min i 17-17.30 tiden og legges 19.30-20.

Søstern sov alltid før hun ble lagt det første året, og etter det tok det 5 min til 10 mi før hun sovna. Så aldri hatt noe fest på kvelda.

Lillebror har faktisk stappa hodet inni putetrekket på puta som jeg har som støtte i veggen på vogga siden han alltid skal krype gjennom veggen i vogga :P Også trives han når alt er "rotete" opp i vogga si :S

Takker for svar jenter !!
Kjekt å høre hvordan andre har det :)

Håper dere har hatt en kjempe fin 17 mai emoticon

Back
Topp