Jtal Blir kjent med forumet 2 Nov 2010 #1 Hvor langt tid ca tar det før mensen kommer tilbake etter en har fått baby?
M MsMoHo Glad i forumet 2 Nov 2010 #2 Med meg gikk det 3 mnd´r.. [:'(] Til tross for amming.. Kjempegøy og gå rett fra renselse, og så til mensen.. [8D]
Med meg gikk det 3 mnd´r.. [:'(] Til tross for amming.. Kjempegøy og gå rett fra renselse, og så til mensen.. [8D]
R *RegniEsil* Glad i forumet 2 Nov 2010 #3 Det har vært variabelt her, alt fra 1 mnd etter fødsel til 7 mnd..
S skytten_83 Elsker forumet 2 Nov 2010 #4 Med meg tok det nesten 1 år...den kom ikke tilbakke før jeg sluttet heeelt å amme. Da kom den 2 uker etterpå. Varierer veldig når man får den tilbake.
Med meg tok det nesten 1 år...den kom ikke tilbakke før jeg sluttet heeelt å amme. Da kom den 2 uker etterpå. Varierer veldig når man får den tilbake.
Cullen Glad i forumet 2 Nov 2010 #5 første gang tok det 6 uker(ammet ikke) andre gang tok det vel ca 3 mnd.
Råsa Muffin Gift med forumet 2 Nov 2010 #6 Jeg fikk det tilbake mnd'en etter med første, og 2-3 mnd'er etter med andre [:)]
Arielle_ Forumet er livet VIP ❤ Aprilbarna19 ❤ 2 Nov 2010 #7 Tok 1 år med meg men jeg gikk på p piller som gjorde at mensen aldri kom da...så hadde det ikke vert for de haddejeg kanskje fått den før...
Tok 1 år med meg men jeg gikk på p piller som gjorde at mensen aldri kom da...så hadde det ikke vert for de haddejeg kanskje fått den før...