Hvor lang tid tok din fødsel?

ORIGINAL: bondekone

Jeg skal ikke klage på hu første jm (var vakt skifte 20 min før hu blei født) for hu og jm studenten var super flinke.
Men hu andre forklarte veldig lite, og når jeg måtte kjøres ned på operasjonen så var det ingen som ville fortelle noe om hvor mye jeg revna og det er noe som plager meg mye at ingen vil fortelle meg hvor ille det egentlig er.. og at ingen fortelte meg noe om hvor de gjorde av jenta mi og hva som skjedde med hu mens jeg lå i narkose..

Samtidig at jeg følte ingen tok meg på alvor når jeg tok kontakt med føden føre hu blei født.. det syntes jeg er utrolig dårlig.
mente de var pliktig  til å fortelle det,vet at de ved enkelte tilfeller ikke har lov pga fare for at den fødende kan bli hysteriske,men en del ting er jo viktig å bli fortalt for at en skal føle seg trygg.

skulle tru det.., men hver gang jeg spurte fikk jeg bare til svar at jeg revnet mye og at hu hadde det fint.. det var det eneste jeg fikk vite..

fra vannet gikk 14.01 kl 16:25, riene startet rett etterpå  til han var ute 16.01 kl 04:26 totalt 36 timer, men kun 28 timer med smertefulle rier[:D]

8 timer fra første rie. 12 minutter pressveer[;)]

Vannet gikk kl21.30 fredag, riene kom ca kl 22 og Tobias var ute søndag kl 00.37.

ORIGINAL: knerthen

Jeg skal ikke klage på hu første jm (var vakt skifte 20 min før hu blei født) for hu og jm studenten var super flinke.
Men hu andre forklarte veldig lite, og når jeg måtte kjøres ned på operasjonen så var det ingen som ville fortelle noe om hvor mye jeg revna og det er noe som plager meg mye at ingen vil fortelle meg hvor ille det egentlig er.. og at ingen fortelte meg noe om hvor de gjorde av jenta mi og hva som skjedde med hu mens jeg lå i narkose..

Samtidig at jeg følte ingen tok meg på alvor når jeg tok kontakt med føden føre hu blei født.. det syntes jeg er utrolig dårlig.
mente de var pliktig  til å fortelle det,vet at de ved enkelte tilfeller ikke har lov pga fare for at den fødende kan bli hysteriske,men en del ting er jo viktig å bli fortalt for at en skal føle seg trygg.

skulle tru det.., men hver gang jeg spurte fikk jeg bare til svar at jeg revnet mye og at hu hadde det fint.. det var det eneste jeg fikk vite..
uff, hvis du noen gang skulle få flere barn håper jeg de kan fortelle litt mer, er ikke godt det der siden en har jo så mange spørsmål når slikt skjer

fikk vite når jeg kom opp på barsel i 22 tiden at hu hadde liggi på vaktrommet på føden fram til de ga hu mme for det fikk henne på barsel.. måtte tilogmed spørre etter henne når jeg kom opp på barsel..

med den skrekken jeg har fått så tviler jeg på at det blir flere barn på meg, jeg kommer nok ikke til å føde vaginalt igjen i hvertfall.. 

uff ikke godt, tror jeg å hadde valg ks da. kan ikke skjønne at de ikke kunne si ho var på vaktromme

nei, for vist det hadde hvert noe galt og de var redd for hvordan jeg ville reagert så hadde det hvert noe annet syntes jeg..

Jeg ble satt igang den 16/1 kl 12 og lina kom den 18/1 kl 1004. Det gikk laaaaang tid før de første riene kom (18/1 kl 0400). men da var det plutselig "rett på sak" med ca 3 min mellom riene.

Fra vannet gikk tok det akkurat 10 timer...6 timer fra første rie[:)]

Fra den første skikkelige ria, tok det 6 timer. Kom inn på sykehuset 04 og 05.03 var hun ute[:)]

Jeg ble satt i gang på kvelden den 3 januar, men det skjedde ingenting annet en mer mensmurring før ca kl. 22.15 den 4 januar da gikk vannet, og da var veslegutten ute06.08 fredag 5 januar.
Så fra vannet gikk til han var ute gikk det ca 8 timer.

Back
Topp