Hvor lang tid tok det?

Unnskyld,men jeg bare må kverulere, hvis du veier 501 kilo- da bør du ikke prøve å legge på deg mer [:D][:D]

ORIGINAL: Tine_mor

men man får vel eggløsning når man slutter på pillen? veier 501 kg nå og er 173,så eg sliter LITT med det ja[:o]

Krysser fingrene for deg å Tine_mor!!!

51 kg.. satt dere hjerte i halsen der? [:D] hehe..nesten litt vittig

Takk for det Pastella.. Får håpe eg er like heldig som deg.. Hvem vet?[;)][;)]

Jeg hadde vel en mistanke om at det var en skrivefeil, da [8D]

Jeg er 169 og veide 50 kilo før jeg ble gravid. Så lenge du har et normalt kosthold så tror jeg ikke det har noe å si. Jeg kunne også spise hva jeg ville uten å legge på meg. Lykke lykke til, krysser fingre for deg[;)]

Hadde eg veid 501 kg,så tror eg ikke eg hadde maktet sex eller i det hele tatt sitte ved pcen. Er på besøk hos mamma og merker hvor avhengig eg er av denne plassen. Med engang hu hadde lagt seg,så satt eg ved skjermen[:D]

Jeg er 167 og veier nå 58 kg etter siste året hvor jeg har gått opp 6 kg... er fornlyd nå...
Like heldig som meg Tine_mor? I hvilken forstand? Har prøvd å bli gravid i 2,5 år og er enda ikke gravid? Ikke heldig der, men jeg er heldig med valg av mann da...

Tusen takk for det[:D] Synes det er mangen her ute som blir gravide ganske kjapt! Kanskje meg også? hehe.. men for alldel,stresser ikke såå mye[;)]

Ja, dette forumet er fryktelig vanedannende!! Men så koselig da gitt [:D][:D] Jeg er "heldigvis" hjemme alene i kveld så jeg kan være logga på så lenge jeg vil uten at noen maser [:D][:D][:D]

merker det gitt.. Det beste med dette stedet er alle de kjekke folkene[:D] Må takke dere for alle svar,såg liksom litt håp[:D] Stresser ikke,prøver og ta det med ro. Man sier jo at man må nyte prøve tiden, skjebnen bestemmer for oss.. Tror isåfall eg[:)]

Samme her. Mannen min har reist til Amerika i ei uke og gulljenta ligger og sover godt i pappa sin seng, så her blir jeg sittende[:D][:D]
ORIGINAL: lisa79

Ja, dette forumet er fryktelig vanedannende!! Men så koselig da gitt [:D][:D] Jeg er "heldigvis" hjemme alene i kveld så jeg kan være logga på så lenge jeg vil uten at noen maser [:D][:D][:D]

Mannen min er i koma (dvs han sitter foran sin egen pc) så her er det nok av fred å få[8D]

Her er det ikke så mye fred å få.[8D]
Samboer sitter å ser på film og tyter samtidig, og når jeg ikke svarer kommer komentaren "du er jo helt avhengig man"...hehe[:D]

Synes det er fint å ha "selskap" i dere en lørdagskveld. Ting blir liksom litt annerledes når en går gravid eller har små barn. Det blir stuekos og det må jeg si er litt deilig[;)]

hehe..er vi ikke heldige? Kan slappe av på babyverden uten noe forstyrrelser?[;)] Men så kjip som eg er så må eg nok hoppe i sengs(sov i tre timer i natt) God natt folkens! Dere er supre[:D]

Nattinatt[:)]

Natta!

Det tok 3 mnd for oss. Men da hadde jeg gått på p piller i ca 17 år

ORIGINAL: mor til maja

Jeg er 169 og veide 50 kilo før jeg ble gravid. Så lenge du har et normalt kosthold så tror jeg ikke det har noe å si. Jeg kunne også spise hva jeg ville uten å legge på meg. Lykke lykke til, krysser fingre for deg[;)]

Da er vi akkurat like [:D][:D]

Back
Topp