Hvor lang tid tok det?

Tine_mor

Elsker forumet
Heisann alle sammen[:)]
Eg bare lurer på hvor lang tid det tok før dere ble gravid etter slutt på p-pillen? Håper dere har en fin kveld videre, og setter pris på svar[:D]

Jeg slutta på pilla 1.mai og har ennå ikke blitt gravid. Har dere prøvd lenge?

Har ikke blitt gravid enda, gikk på p-sprøyta jeg da og det er 2,5 år siden jeg sluttet...
Egentlig så ville bare ønske deg god kveld!!

Heisann[:)]

Det tok 6 mnd før jeg ble gravid med første mann.

Men det er så forskjellig fra person til person.....

Tenkte vi skulle begynne denne måneden og se hvordan det gikk.. Har akkurat hatt mensen, skal egentlig begynne på pillen igjen på mandag.. men den skal vi nok la være[:)] Gidder ikke stresse noe med det..vil bare nyte prøvetiden. Da kan meg og min kjære kose oss mye[;)]
Har dere prøvd "skikkelig" da? Med EL-tester og hele pakken[:)]

Her er det prøvd alt.. Ingen el så nå er det hormoner!!! Har hatt og begynner ny utredning på torsdag så det blir spennende...

Tror du at det har noe å si at eg er litt tynn? Kan det ha noe å si når mensen skal komme tilbake? Prøver å legge på meg,men går liksom ikke... [:(]

Så lenge man har mensen regelmessig, det kan jo ta tid etter bruk av p-piller, så er det ikke noe problem å bli gravid selv om man er tynn...
Kjenner veldig til problemet, hadde store problemer med dette tidligere selv, har siste året gått opp 6 kg. Og er rååååfornøyd!!!

Vi har bare kost oss når vi har hatt lyst, jeg aner ikke når jeg har el men det klaffer vel til slutt får jeg håpe!! [:D][:D]

Samboeren min kom med et godt sitat her om dagen... Ikke tenk for mye på det, og ikke forvent for mye, for da når vi tester positivt så blir gleden mye større... Og tester vi negativt så er ikke skuffelsen så stor!!!

Jeg gikk på p-pillen bortimot 7-8 år. Og da jeg sluttet ble jeg gravid etter en blødning. Kom ikke så langt til å tenke på el-tester eller noe. Kjempefornøyd med det, altså!! Men det er vel så forskjellig fra person til person som med det meste annet her i verden. Lykke til i vert fall.

Sunway: Da var du heldig må jeg si...

Jada,det gjør det sikkert[:D] Dere har vel ikke noen råd for hva eg kan gjøre? Tenkte meg og samboeren min skulle kose oss hver dag! Kanskje det hjelper?[:D] hehe

P-pillen og P-plaster skal være omtrent like i virkning..
Jeg gikk på plaster og hadde EN vanlig mens etter plasteret før jeg ble gravid.
altså - plasterfri uke med -p-blødning - og så EN vanlig mens, og så gravid[8|]

Skulle ønske flere av de som prøver var like heldige som meg[;)]

men man får vel eggløsning når man slutter på pillen? veier 501 kg nå og er 173,så eg sliter LITT med det ja[:o]

Sies jo at man skal kose seg annahver dag i el perioden, men det har ikke fungert for oss.. Har dere ork og lyst hver dag så er jo det helt topp!!!
Vi orker ikke det... Eller det vil vel si at det er jeg som ikke orker så mye...

501 ? [:-]

Veier du 501 kg???[8|][:D]

Jeg sluttet på p-pillen i januar og ble gravid i begynnelsen av mars. Både første og andre gangen. Vi var veldig heldige. Har nemlig hørt at du må forvente at det kan gå en stund etter p-pilleslutt før du blir gravid.

det er sant pastella[:D] du har en klok mann! Sunway.. en av de heldige du[:@] Takk for det.. dere må krysse fingrene for meg denne måneden! Kanskje eg er så heldig? Skal krysse fingrene for dere andre der ute[:D]

TANTE IKKE PRØV DEG Å KOMME!!!!![;)]

Back
Topp