Hvor lang tid tok det...

• Trådstarter Trådstarter Nena89
  • Opprettet Opprettet
N

Nena89

Guest
Fra dere sluttet på pilla til dere ble gravide? Jeg slutta på pilla i slutten av mai 08, men starta på den igjen i januar i år pga ville konse på utdanning før vi får barn... Men jeg har hørt så mye forskjellig fra folk, alt fra noen mnd etter de har sluttet, så ble de gravide, og til de som ikke har blitt gravide før 5-6 år etter pilleslutt... Jeg og sambo er enige om å få barn når vi er ferdige på skolen (vi går samme utdanning[8D]) i 2012, men jeg er da i tvil om hvor lenge jeg skal gå på pilla[8|] Jeg har i grunnen lyst til å prøve evt annen prevensjon etter jeg har brukt opp de pillene jeg har nå, f.eks. p-plaster... Noen som har erfaring på dette området?
(P.S. Fra jeg slutta på pilla i mai 08 og til jeg starta igjen i jan 09, så brukte vi kondom som prev.).

vart gravid på ppillen.. trionetta

jeg gikk på p-pilla (yasmin) i noen mnd, det tok et halvt år før spiren satt (etter p-pilleslutt) [:)]

Jeg fikk aldri eggløsning tilbake etter pilleslutt faktisk. Måtte på hormoner for å få igjen systemet... så tok godt over et år før jeg ble gravid... 14-16mnd... og 6mnd fra jeg begynte på hormoner for å få systemet i gang igjen.

Jeg slutta på yasmin-pillene i mai 08 og fikk positiv graviditetstest i mars 09.

Det tok ca 6 mnd [:)]

hadde mensen en gang så var jg gravid  med første.
med andre ble jeg gravid to dager etter ammeslutt.. da lillegutt var ca 11 mnd

Jeg sluttet på pilla i februar/mars 07, og ble ikke gravid før desember 08. Jeg var da på min 10. kur med pergotime, og hadde fortsatt ikke skikkelig el når jeg ikke gikk på pergotime.

Tok 3 mnd. Hadde gått på Trionetta fra jeg var 16-29 år, nesten sammenhengende.
Så det er veldig forskjellig hvor lenge det henger i kroppen.

Jeg ble gravid første måneden etter pilleslutt med alle tre[:)]

Første sv.skap fikk jeg beskjed om at jeg kom til å slite med å bli gravid for den ene egglederen min er tett, så jeg sluttet med p-piller.Mnd etter fikk jeg positiv test.Dette svangerskapet ble jeg garvid på p-pille.

Fikk aldri mensen igjen jeg, før spiren satt der[:)] Trodde den bare var litt i ulage pga. pilleslutt, men da det gikk en mnd. måtte jeg jo ta en test[:D]

Jeg slutta på pilla i mai og var gravid i midten av juni, så her gikk det veldig fort:-)

med nr1 ble jeg gravid mens jeg gikk på pillen
nr2 gikk jeg på p-sprøyte, og fra jeg sluttet på det til jeg ble gravid gikk det 1 år...

Sluttet på dem i slutten av aug, 1 mnd senere stod jeg med positiv test i hånden [:)]

ORIGINAL: MammaTilEmilie

vart gravid på ppillen.. trionetta

me2

Nesten 3 år tok det fra jeg sluttet på p-pillen til jeg ble gravid.. [X(]

Back
Topp