Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg gikk ut et brett, så jeg fikk pille mensen en gang også hadde jeg en vanlig mens.
Jeg hadde 28 dagers syklus selv om jeg akkurat ha slutta på pillen. Så det skjedde vel 6 uker etter på da.
Vennina mi, som slutta mnd før meg, prøver enda.
Begge har gått på samme pillen i 5 år. Var enklere og være 2 om og gå til legen og få seg piller. Hadde vær sin time da, etter hverandre[:D]
jeg hadde ikke planlagt å bli gravid,men glemte å starte på nytt pillebrett,så jeg hadde to uker opphold og i løpet av de to ukene rakk jeg å bli gravid.noe vi er glade for i dag selvfølgelig:)
Tok ett år og fire mnd ca. Gikk på p- sprøyte, så pga den mistet jeg mensen.
Fikk igjen noe som lignet mensen etter ca et år, og da hadde jeg et par uregelmessige småblødninger før det ble klaff!
Tror det er veldig individuelt... Jeg ble gravid med Malin etter 3 måneder. Mens venninna mi ble det første gang de prøvde etterpå, og en annen venninne er fortsatt ikke blitt det selv om hun slutta med pillen for minst 2 år siden og hun har et barn fra før, så man skulle ikke tro at det var det at hun ikke kan få