Hvor lang tid tok det?

Tine_mor

Elsker forumet
Hvor lang tid tok det med dere før dere ble gravid? Sluttet nettopp på pillen,og undrer fælt på hvor lang tid det tok med dere der ute[:D]

Heldig du[;)]

Jeg gikk ut et brett, så jeg fikk pille mensen en gang også hadde jeg en vanlig mens.

Jeg hadde 28 dagers syklus selv om jeg akkurat ha slutta på pillen. Så det skjedde vel 6 uker etter på da.

Vennina mi, som slutta mnd før meg, prøver enda.
Begge har gått på samme pillen i 5 år. Var enklere og være 2 om og gå til legen og få seg piller. Hadde vær sin time da, etter hverandre[:D]

jeg hadde ikke planlagt å bli gravid,men glemte å starte på nytt pillebrett,så jeg hadde to uker opphold og i løpet av de to ukene rakk jeg å bli gravid.noe vi er glade for i dag selvfølgelig:)

Hvordan merket du det da? Siden du gikk på pillen[:D]

Mangen her ute som er heldige ser eg[:D]

Hvordan merket du det da? Siden du gikk på pillen

merka det da jeg enkli sku mensen neste gang...den kom ikke gitt...hehe...så var ca 6uker på vei da jeg fant det ut.

Sluttet med pillen i januar, prøvde ikke å bli gravid før i mars og da ble det klaff på første forsøk! [:)]

Med første mann tok det 6 mnd når jeg slutta på pillen, mens med andre mann kom på første forsøk etter jeg fjerna spiralen.

Tok ett år og fire mnd ca. Gikk på p- sprøyte, så pga den mistet jeg mensen.
Fikk igjen noe som lignet mensen etter ca et år, og da hadde jeg et par uregelmessige småblødninger før det ble klaff!

tok 14 dager etter siste pillemens. Lyke til med prøvingen. Det er en spennende tid!![;)]

Takk for det[:D] Dette er en veldig spennende tid for meg[;)]

jeg brukte litt over et halvt år jeg etter jeg slutta på pilla...

7 måneder..... Etter 6mnd tok vi i bruk noe helsekost, klaff neste måned! [:D]

Jeg sluttet med p-sprøyta for litt over 2,5 år siden. Hadde sa for 1 år siden, og er enda ikke gravid....

Jeg slutta på pilla 1.mai,så det tok ca ett halvt år for oss.

ble nesten gravid dagen etter som jeg sluttet på pillene, gikk vanvittig fort

Tror det er veldig individuelt... Jeg ble gravid med Malin etter 3 måneder. Mens venninna mi ble det første gang de prøvde etterpå, og en annen venninne er fortsatt ikke blitt det selv om hun slutta med pillen for minst 2 år siden og hun har et barn fra før, så man skulle ikke tro at det var det at hun ikke kan få

Back
Topp