Hvor lang tid tok det før du fikk spørreskjema fra jordmor etter du tok kontakt?

Tenshi

Blir kjent med forumet
Jeg ringte i går og trodde jeg skulle få skjema på helsenorge med en gang, men har fortsatt ikke fått den.
Er det vanlig at det tar litt tid eller trenger jeg å ta kontakt igjen?

Jeg fikk samme dagen, men tok noen timer. Det hørtes ut som jeg skulle få med én gang, men jeg antar det er vanlig at det tar bittelitt tid.
Etter jeg sendte skjemaet tilbake, så var det helg, men på mandag hadde jeg fått tildelt en time

Ikke noe slikt her. Jeg ringte to dager etter jeg oppdaget graviditeten, i det som viste seg å være uke 6. Fikk time ila en uke.

Vi fyller ut helseskjema for gravide hos jordmor/lege på første time. Ingen spørreskjema. Toskete at det ikke bare kan lages digitalt :p

• Liker
Reactions: HCS
Fikk det i løpet av noen timer.

Skjønner heller ikke hvorfor de ikke kan digitalisere og samkjøre. Har svart på alle de samme spørsmålene fire ganger nå, på helsekortet, hos legen, jordmor og digitalt forkant av ultralyd.

Fikk det i løpet av noen timer.

Skjønner heller ikke hvorfor de ikke kan digitalisere og samkjøre. Har svart på alle de samme spørsmålene fire ganger nå, på helsekortet, hos legen, jordmor og digitalt forkant av ultralyd.
Alle jeg har møtt skjønner heller ikke det :smiley-ashamed004 Helsekortet mitt begynner å bli herpa allerede :hilarious: Er så rart at ulike deler av helsevesenet ikke kan ha samme system eller en bedre måte å kommunisere på. Men fastlegen min sa de jobber med å digitalisere? Får se i neste graviditet da :hilarious:

Her får man ikke noe skjema. Alt fylles ut sammen med jordmor første time. Ift digitalisering fikk jeg beskjed om at det er vanskelig fordi helseforetak, fastleger, private aktører og kommunene har ulike datasystemer som ikke snakker sammen.

Back
Topp