Hvor lang tid tok det før du ble gravid etter MA?

Ja likt som meg det, første syklus var på 6 uker. Etter det har jeg ligget på 30-33 dager. Med eggløsning så sent som CD 23, 22 og 21, og dermed ganske kort lutealfase. Da jeg ble gravid sist hadde jeg eggløsning rundt CD17, så håper det retter seg her også etter hvert. Kanskje allerede nå da, siden dette syklus 5 for meg :joyful: Lov å håpe hvert fall! Å kjekt og høre at flere opplevde annerledes sykluser i en periode etter MA, men ble gravide igjen til slutt!
Det skal nok gå, hvis ikke er det hjelp å få. Husk at man helt fint kan bli gravid på en sen eggløsning også :) Lykke til <3

Ikke MA, men SA her.
Hoppa av i svingen en mnds tid etter den første SAen, eldstemann satt på første PP etter den mnd (så to mnd etter SA).
Måtte ta en utskrapning da alt ikke ville ut, var 10-11 uker på vei.

Da vi prøvde på tredjemann ble jeg gravid etter 20 PP, det var verre å miste den gangen enn den første gangen siden vi hadde prøvd så lenge.
SA startet 10. mars (8+3), blødde i 8 dager, positiv eggløsningstest og samleie 30. mars = gravid med minstemor som kom i desember i fjor :)

For meg tok det 9 måneder fra vi startet å prøve igjen etter MA i mars 2020. Ny spire satt i februar 2021, og jenta kom i oktober :)

Vi mistet dessverre i MA uke 11. Den spiren satt på 3. førsøk. Hadde mistanker fra uke 6. Dro til legen 2 ganger, men han tok det ikke seriøst til tross for blødninger. Det er jo så normalt blø! Nei, det er neppe normalen, men ja, noen spotter litt. Da det blødde som mens i uke 11 fikk jeg endelig henvisningen jeg hadde ønsket meg. Fikk beskjed om at det ikke hadde vært liv siden uke 6-7. Lærte å stole på meg selv etter dette.
Vi ble henvist til undersøkelse for infertilitet etter 6 måneder, og fikk beskjed om at vi var uforklarlig infertile, eller hva det nå het. Venter en gutt i dag.

Back
Topp