Hvor lang tid tok det å bli gravid?

Her har det tatt to år ca! Først hormoner hos gyn, og så henvist til sykehuset etter dette. I februar satt gullspiren seg fast ved hjelp av ivf, så termin er 27.oktober
 
Ble gravid før jeg fikk mens etter pilleslutt, men var gravid uten foster. Gikk til uke 11 før vi fant det ut. Måtte da ha utskapning 9 januar 2014. Ikke klart å bli gravid før nå. Hadde startet utredning, og da satt den mens vi tok blodprøver og sædprøve iløpet av syklusen ^^ var vel mer opptatt av utredningen enn å lag baby :) så håper alt går bra nå <3
 
Spira satt etter 8 mnd, hadde egentlig ikke trua for har blitt lurt av sympomer hver mnd :p Men jammen var det ikke to streker!
 
Med fyste så hadde me 27pp, medandre hadde me 28pp og sa oss fornøyde med to små <3

Denne gongen så "berre skjedde da", me va som sagt ferdig med å få onga, men ein gong e nok ;)
 
Tja, nesten 30 pp tror jeg. Inkl 1 SA og ett negativt forsøk IVF. Satt på første frys :)
 
Hva skal man si?
Jeg har ikke gått på prev siden jeg fikk frøkna i des12... Men ei heller ikke prøvd så mye, sa vel at ble vi ikke gravide i desember, så blir vi det ikke selv nå heller...
Vi frukte 5 år før vi fant magiske kuren sist...
Problemet er at jeg har ikke el! Og det gjør det jo litt vanskelig.. Hadde en dobbel kur med pergo sist pp, men viste i grunnen at ikke det funket..
Så begynte med puregon sprøyter, og gikk på det i 2 uker oppfulgt av ul, 26 satte jeg ovitrielle (eggløsningssprøyte)
Viste jeg hadde minst to egg som kunne slippe, kanskje tre... Jiiizes, blir spennende og komme tilbake på ul i starten av juni...
Så vi hadde vel faktisk kun 2 effektive pp'er.... Hadde ingen tro på at nr to skulle sitte så fort, men jaggu...
 
Vi prøvde fra august-november i fjor, men det skjedde ingenting. Så tok vi pause fram til april og da satt den på første forsøk :)
 
14 mnd, men usikker på hvor mange pp. 8-9 tror jeg:) sykluser uten el gir ingen baby. Måtte altså få hormonbehandling før lille trille satt ♡
 
Var det en overraskelse?
Satt på en av de første pp?

Tok litt tid?

Rakk du passere ett år? Eller to?
Hormoner hos gyn? Assistert befruktning?

Ja, hvor lang tid tok denne januarspiren?
10 mnd fikk pergotime av gyn. Mistet i juli i fjor. Pp 10 mnd før det,.
 
Back
Topp