Hvor lang tid tok det å bli gravid?

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Var det en overraskelse?
Satt på en av de første pp?

Tok litt tid?

Rakk du passere ett år? Eller to?
Hormoner hos gyn? Assistert befruktning?

Ja, hvor lang tid tok denne januarspiren?
 
Hjelpes! Vi rakk bare å prøve en pp. Satt på første forsøk. Men jeg var nøye med temping og ELtester. Begynte tempingen og jakten på EL måneden før prøving.. Så et lite sjokk ble det ;) kjøpte også PreSeed å brukte det rundt EL, men vet ikke om det hjalp da :)
 
Hos oss tok det egentlig 2pper, men den endte i sa i oktober. Nå har det totalt gått 9pper før den satt. Satser på at det holder helt ut denne gangen. :)
 
Denne satt i pp 26 her.

Jeg ble også gravid i pp 6, den mistet jeg tidlig.

Vi har gått hos gyn siden i fjor sommer og jeg har tatt tre kurer pergo uten at det ble baby, så begynte jeg på femar/letrozol og på femte kur ble det altså klaff.

Tempet har gjort hele veien, men med mine ikke helt gode eggløsninger, og mannens ikke helt spreke svømmere, så tar det tid.
 
Her gikk det på pp 3, uten EL testing. Skjønte seinere at jeg tror jeg bommet på EL i pp 1 og pp 2 var det altfor lite action pluss ingen rundt EL. Msn pp 3 var det skikkelig mye action flere ganger om dagen og mye kosing og romantikk. Så jeg er veldig glad for at det ble sånn som det ble. Januarspiren ble unnfanget når vi "feiret" ett år sammen <3
 
Begynnte like før jul, men mannen var borte 1 eller 2 pp'er, litt usikker. Men den satt kanskje på 3 tror jeg :)
 
For oss tok det 1.5 år før spiren satt. Første 6 mnd prøvde vi mer avslappet og tenkte ikke så mye over det. Juli 2014 fikk jeg diagnosen PCOS og ble satt på metformin som forbedret syklusene mine. Da ble det klaff på 8. pp etter start metformin.

Egentlig en overraskelse at det gikk: vi skulle henvises til IVF om to mnd. Overlykkelig!!
 
Prøvd i ca 2 år vi. Hatt 2 SA og har pco. Gått på metformin i ca 1 år nå og har tidligere gått på flere kurer med pergo. Bytta til letrozol / femar og det fungerte :D
 
Tok rett i underkant av 1 år før spiren satt, og da etter diagnosen pcos og første runde med letrozol :) Håper så dypt og inderlig at h*n holder seg fast i 36 uker til!!!
 
Denne satt på første pp! Egentlig ikke så overraskende-alle mine har satt ganske fort etter at vi har bestemt oss for å prøve. Veldig takknemlig og heldig sånn sett! Hadde også på følelsen at det klaffa... Å det gjorde det jo:Heartred
 
2 pp ble det vel :) Hadde ikke trodd det skulle gå i boks så raskt :)
 
Back
Topp