Hvor lang tid tok 1. Og 2. Fødsel?

1 fødsel tok i overkant av fire timer ;)

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app

1 fødsel : aktiv fødsel i 13 timer-1 time pressing

2 fødsel: aktiv fødsel i 1 time- 5 min pressing

:-D

Fødsel 1: tok 12 timer fra jeg ble satt i gang, ca 10 timer fra vannet gikk (fikk ikke rier før vannet gikk).
Fødsel 2: 6 timer fra vannet gikk (fikk ikke rier før vannet gikk denne gangen heller)
Fødsel 3: 1,5 time fra jeg innså at det var rier til han ble født (ble satt i gang med ballongkateter og de sa at det kunne ta dager før jeg kom i fødsel, var så innstilt på det så tok vel ikke helt inn over meg at det var rier)

Nr 1: usikker på hvor lenge jeg var i aktiv fødsel. Ble målt til 7cm etter 8 timer med rier, og det tok ytterligere 5 timer før han var ute.

Nr 2: aktiv fødsel i 2,5 time.

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app

Fødsel 1: aner ikke hvor lang tid, men ca 1 time og 22 min fra jeg ankom sykehuset..
Fødsel 2: 5 timer og 52 min (aktiv fødsel ca 45 min)

Fra ca 5 min mellom hver rie tok det:
4 timer med nr 1.
2 timer med nr 2.
Spent på hvordan det blir med nr 3...:confused:

1 fødsel: ca 3,5t fra første rie
2 fødsel: ca 7,5t fra første rie (da jeg begynte å tenke det var rier, ikke sterke kynnere)

Nr.1: 42 timer med rier, akutt ks ved 6-7 cm. Aktiv fødsel i ca. 4 t.
Nr.2: 7 timer med rier, aktiv fødsel i 2t 20 min. Styrtfødsel, med ca. 25 min pressrier.

Med nr 1 skjønte jeg ikke at jeg hadde rier med en gang. De førse riene begynte ca 6 timer før. Fra jeg ringte og lurte på om jeg kanskje hadde rier til hun var ute: 2 timer ( rakk ikke sykehuset, for fikk beskjed om å legge meg for å slappe av)

Med nr 2 tok det 4 timer fra første rie, og var i aktiv fødsel i ca 2 timer. Fikk komme inn på sykehuset på sjekk med en gang denne gangen. Trodde vel egentlig ikke at fødselen var i gang selv heller, men siden det kom litt blod fikk jeg komme på sjekk

Min første og eneste sålangt: 2,5t fra første rie.... Veeldig spent på neste!!!

Første fødsel varte i 36 timer. Andre fødsel var det full åpning etter 2 timer, rundt 90 rier;)

•☆tastedingsen☆•

Storebror: Litt over 20 timer fra første rie, ca 9,5 time fra de tok vannet.

Lillebror: 6,5 time fra første rie.

Fødsel 1: 19 timer fra første rie.
Fødsel 2: 1,5 time fra første rie. (8 min fra 4-10 cm)

1 fødsel tok 33 timer (endte med haste ks)
2 fødsel tok 22 timer
3 fødsel tok 5,5 timer

Første: Fra 4 cm og aktiv fødsel - 6 og 1/2 time (fra første tegn: ca 14 timer)

Andre: Fra 4 cm og aktiv fødsel - ca 2 timer (fra første tegn: 9 timer)

Jeg brukte 30 timer og hååper så det blir kortere denne gangen!

Hvilke erfaringer har dere damer med flere barn?:)
Første: 4 timar frå første murring , 1 t og 20 min aktiv fødsel.

Andre: ca ca 5 timar frå eg våkna med litt "menssmerter", 1 t og 45 min aktiv fødsel.

Første fødsel blei satt i gang (med stikkpiller) pga overtid, andre begynte spontant.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

1 tok 19 timer fra jeg kom på sykehuset, hadde holdt på lenge hjemme før det!!

2 fødsel tok rett under 2 timer fra første rie, og grunnen til at det tok såpass "lang" tid er at vannet ikke gikk, hadde det gått før pressveene hadde jeg aldri rekt sykehuset sa JM :)

Back
Topp