Hvor lang tid tar det

*Xc1t3*

Glad i forumet
Fra man søker om alenemor bidrag til man får det[8|]

Det kommer an på så mye.. Hvor mye tilleggsdokumentasjon du trenger og om det tar lang tid å skaffe, behandlingstiden på ditt lokale NAV-kontor, og når i mnd du søker blant annet.. 

takker for svar[:)]  nav er treeeeige her hvertfall, men har ikke søkt enda da, må finne ut hva jeg må ha med meg først,

problemer med meg eller nav[8|][:D]

ca 3 mnd

ORIGINAL: KaKeMoNsTeReT

ORIGINAL: *Xc1t3*

takker for svar[:)]  nav er treeeeige her hvertfall, men har ikke søkt enda da, må finne ut hva jeg må ha med meg først,

nei,forholdet tenkte jeg på...

aaah[:)] mhm[>:] ble dumpet 1 nyttårsdag, så nå setter jeg ikke til flere tiltak for og prøve og få det til og fungere engang, holder på og finne ut hva han skal ha med seg når han flytter ut, men føler meg litt "heldig" i alt, for er jeg som eier det meste[:)]

ORIGINAL: tia85

ca 3 mnd

så lenge[:o] hva lever man på i mellomtiden da[&:][:o] hoh!

nei,forholdet tenkte jeg på...

aaah[:)] mhm[>:] ble dumpet 1 nyttårsdag, så nå setter jeg ikke til flere tiltak for og prøve og få det til og fungere engang, holder på og finne ut hva han skal ha med seg når han flytter ut, men føler meg litt "heldig" i alt, for er jeg som eier det meste[:)]
ååh,så kjipt da[:'(][&o] vet jo at dere har hatt deres ups and downs...
kanskje det er bedre slik da...lykke til iallefall

tjaah[>:] var så forbredt på det egentlig, så ble ikke sjokket når han sa det.. JA! har vært alt for mye downs, så håper på at det blir bedre for oss alle nå[:)] bare lurer veeeldig på hvordan "svigerfar" reagere, når jeg har kastet sønnen hans ut av leilighet, og jeg skal fortsette og leie den[&:] men satser på at han skjønner det[:)]

Back
Topp