Hvor lang tid tar det?

Treblirfire

Glad i forumet
Desemberglede 2015
Var på kontroll hos legen 10. Juni og har fremdeles ikke fått noen time til oul i posten. Da jeg var gravid før jul og hadde kontroll fikk jeg brev i posten uken etter. Er så lei av legekontor og at det alt for ofte skjer feil og ting ikke blir oppdaget med mindre man tar kontakt selv og maser ..
Hvor lang tid tok det fra legen sendte henvisning til du fikk brev i posten? Er jo over 15 uker så har ikke så lang tid å vente på før jeg evt må ta kontakt igjen dersom noe har skjedd :s

Leste at det tok et par dager for noen, men her tok det rundt 2 1/3 uke, så det er nok litt forskjeller rundt omkring. Men for å slippe å bruke mye energi på det, kan det kanskje være lurt å ringe legekontoret for å sjekke :-)

Fikk brev i posten etter 2 dgr. Hadde ringt legekontoret jeg, og spurt om de faktisk har bestilt time til deg

Fekk timen etter et par dager, men først måtte eg ringe legekontoret å spørre om henvisning var sendt.. Det var den ikkje og fekk som sagt timen et par dager etter dette.

Ring å hør med de;)

Ah men da må jeg vel ringe :) blir bare veeeldig oppgitt. Skjønner ikke hvorfor slike ting skjer så ofte på legekontor.

Ring :) jeg fikk meld på mobilen om time etter to dager :) og brevet kom i posten dagen etter det :)

Ja ring og hør med de! Jeg fikk også brevet etter noen dager, husker ikke helt, kanskje etter 4 dager.

Jeg maste to uker at jeg var inne hos legen. Da hadde lagt helsekortet i posten dagen før, så de var bare treige. Noen dager senere kom timen til ul

Her tok det to uker før jeg fikk time i posten.

Her tok det også noen uker å få time

Jeg ventet i 5 uker før jeg ringte KK, og da hadde de ikke mottatt noe. Så da måtte jeg ringe legen og be henne sende på nytt. Plutselig fikk jeg to timer to dager etter hverandre, men hvor feilen lå aner jeg ikke :P lurt å få sjekket opp i hvertfall, hender at det skjer feil.

Her var det også rot og legen måtte sende henvisning på nytt.
Da gikk det bare et par dager før innkallingen kom i posten.

Back
Topp