Hvor lang tid hadde dere vært kjærester før han fridde?

Vi hadde vært sammen litt over 6 år og samboere i 4 år når han fridde [:D]

6mnder og giftet oss etter 10måneder=)

Tror du må ha flere alternativer....

Vi hadde vært kjærester i tre dager før det ble frieri[:D] Men jeg hadde kjent han da i ca 3 år. Jeg kom på besøk til han. Skulle være en uke. Og jeg hadde planer om å reise på misjon for kirken jeg er medlem av. Frieriet gjorde vi vel på en måte sammen. Jeg spurte han om han ville jeg skulle dra på misjon. Det betydde at jeg ville være borte i 1 1/2 år. Han hadde vært på misjon. Og da sa han at det ville han ikke at jeg skulle gjøre. Måtte jo da spørre hvorfor, og da sa han at han ville stifte familie med meg. Ringene satte vi ikke på da før etter 3 uker fordi hans søster kom hjem fra misjon og vi ville ikke at vi skulle ta oppmerksomheten bort fra henne.

Jeg fridde etter 9 mnd og 6 dager[:D]

Var sammen to år før vi blei forlova, men ingen av oss fridde. Bare bestemte oss for å forlove oss og satte på ringene! Husker ikke hvem som foreslo det engang jeg [8D]

6mnd ca[:D] gifta oss et år etter det igjen...[:D] snart gift i 4 år.. tida flyr[8D]

ORIGINAL: snikende ullteppe

ingen passa
han har ikkje fridd før han får ikkje lov ennu[;)]

ingen alternativer som passet.
Han fridde 1-2 mnd etter at han var flyttet ut.

Ingen passer. Han fridde før vi ble kjærester. Vi ble kjærester etter at vi ble gift.

han fridde etter 6 måneder. men vi har ikke giftet oss enda. muli det blir neste år[:)]

1 år og 7 mnd sånn ca.

Verdens flotteste frieri

Back
Topp