Hvor lang tid før dere kom i gang igjen etter SA/MA?

Millyy

Betatt av forumet
Novemberlykke2024❤️
Er «midt i» en MA og tar pillene for å sette i gang prosessen i morgen.. føler vi var så godt på vei nå og endelig gikk det.. og så endte det sånn. Var ca 8 uker. Nå vil jeg naturligvis bare komme meg raskt videre og komme i gang igjen. Noen som har noen erfaringer å dele?

Prøver å være litt pragmatisk og se det positive i at vi fant ut av det før jul og kan bruke fridagene til å nullstille igjen. Men huff.. tøffe greier.
 
Skjønner så himla godt den følelsen! Synes så synd på deg :Heartred Hadde selv en MA i sommer, og det tok vel ca fem uker før jeg fikk vanlig mens igjen etter pillene og sånn sett var klar. Men pga. ventetid ved Riksen hvor jeg er, tok det jo tre måneder fra det til neste forsøk. Er du ved en privat klinikk går det sikkert kjappere å få plass igjen? Da kommer det vel bare an på hvor kjapt kroppen nullstiller seg igjen? Gjetter det er masse tråder på dette i "Vi som har mistet".
 
Hatt MA to(tre?) ganger.. første gang hadde jeg innsett to sykluser etter utskrapning tror jeg det var. Pillene nekter jeg å ta etter første gang da jeg måtte ha utskrapning til slutt.
Det var beintøft.
Det jeg har opplevd er at hvis ikke hcg er nesten ute ila to uker så må jeg inn igjen. De gir beskjed om fire uker, men det er egentlig ganske lenge.
 
Så utrolig trist at du opplevde det❤️ Forstår godt at du gjerne vil komme videre raskt. Du kan være tilbake til vanlig syklus om 4 uker, så la oss bare håpe det er tilfelle og at klinikken din ikke har lang ventetid. Jeg har selv opplevd at det har tatt litt lengre tid pga rester som gjorde at hcg ble hengende igjen. Måtte også ha utskrapninger osv. Det er nok ikke mest vanlig. Men du greit å være forberedt❤️ Sender gode tanker og krysser fingrene for at kroppen rydder opp og samarbeider!
 
Back
Topp