Hvor lang tid brukte dere?

Hei,
Vi har brukt over to år på å bli gravid, har vært på utredning, og prøverør var planlagt, skulle begynt på medisinene nå i august, men etter laproskopi i april/mai, noen dager fri i juni, så kom ikke mens i juli.. Vi er overlykkelige. Litt skremmende å lese om dere som mistet barn i 9. uke, Jeg er der nå, men alt kjennes bra nå.
Lykke til alle sammen

Så flott for dere[:)] Alt går nok bra, men jeg skjønner at "angsten" for at det kan gå galt kan være der. Ikke meningen å skremme deg unødig opp med tanke på min SA.
Ønsker deg masse lykke til videre i svangerskapet[:)]

Hei Sollise.
Så sant som du sier, unner ingen den opplevelsen av å miste et barn, uansett hvor langt man er kommet i svangerskapet[&:]
Ta deg fri en ukes tid hvis du har anledning til det, stress ned og tenk kun på deg selv. Det hjalp iallefall meg.
Det gjør veldig godt å sette alt litt i perspektiv.
Klem[:)]

hei sluttet på pillene etter 3 år å nesten dagen etter ble jeg gravid etter det vi har regnet,,,
det gikk velgig fort,,,, fortere enn det vi hadde regnet med

Fulltreff på 1.! Ikke prøveperiode, men forsøk faktisk... [;)]
Hadde aldri trodd at ting skulle gå så fort for seg så kom oss litt i forkjøpet der ja!

Jo da, det skjer!!!! Skjedde med oss også[;)] Men mistet da..., så håper at jeg ikke bruker så lang tid nå... Men venter så følt på el.....[;)]

hei. vi ble gravid på første forsøk, får en gutt nå. ble også fort gravid første gangen. det er 11 år siden, da fikk vi to jenter. nå er jeg 18.2 uker

Jeg er et rotehode [:)]og glemte støtt og stadig å ta pillen... så vi prøvde ikke noe særlig, men er glad for at det gikk som det gikk...fantastisk å kjenne aktiviteten inni magen[:D]

lykke til videre alle sammen [:D]

Fra jeg sluttet på p-pillen tok det nesten 2 år før jeg ble gravid. (men vi prøvde ikke mer enn 1 år) Tror jeg stresset mer om det enn samboeren. Men når jeg sluttet å tenke så veldig på det var det treff. DEILIG!!!!

Vi brukte aldri noe form for hormoner.

Etter jeg slutta med pilla så gikk det ikke mer enn halvannen måned. Det gikk litt fortere enn vi hadde regnet med.. Jeg fikk meg ny jobb, og var selvfølgelig veldig glad for det, men det var litt flaut å si til sjefen før første arbeidsdag at jeg var blitt gravid. Hihi. Han syntes bare det var koselig da, heldigvis[:D].

Det har vel faktisk tatt oss noen år å få dette til...
Seks år siden vi sluttet med prevensjon, men vi har ikke prøvd veldig hardt hele tiden. Fant ut at noe var galt for tre år siden, og har styra med piller og kurer. Nå sitter prøverørsforsøk nr. to i boks! [:D]

Hei. Jeg ble gravid i mai og da glemte jeg pillen en dag så det var ikke planlagt. 5 dager etter at jeg fikk greie på at jeg var gravid spontanaborterte jeg, ikke noe særlig. Så ble jeg gravid i juli igjen, så nå venter jeg i april, håper det går bra denne gangen[:)]. HUGS

Sluttet på pillen i fjor sommer, mistet da mensen helt. Den kom ikke tilbake før i Januar i år. Ble gravid i Februar, så det gikk fort da mensen kom[:)] Tok graviditets testen 10. Mars, ble kjempe lykkelig. [:)]

Jeg rakk ikke engang å slutte me pillen.. ikke en eneste glemt engang! Må være veldig fruktbar ellernoe [:D] Kjempe heldig er vi hvertfall:)

nei vi brukte ikke lang tid rakk faktisk ikke tenke på å prøve før det var et befruktet egg i magen min:)
slutta på p-pillene pga vektøkelsene jeg hadde hatt , og svipp en månde etterpå så var jeg gravid :)

Hei:) Vi rakk ikke å prøve vi heller, gikk på p-pilla men klarte det jammen alikevel:) Tror det var pga av at jeg var skikkelig forkjøla med feber og dårlig mage ei uke. Kasta opp en gang, men det var mange timer etter at jeg tok pilla så jeg tenkte ikke over det før mensen plutselig ikke kom som den skulle.... Men nå gleder vi oss kjempe masse:)[:)]

Back
Topp