Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
ÅÅÅÅÅÅÅÅ elsker å dusje!! ( elsker vann) kan dusje i en time jeg. Setter meg ned med dusjen inntill meg og bare kobler helt av. Ellers tar jeg meg gjerne et bad. Men må jo selvfølgelig være kjapp hvis jeg dusjer når oliver sover og jeg er alene... OFF COURSE [:D]
Her og er det samboer som bruker lengst tid i disjen..! Jeg pleier å dusje fort jeg.. Men om jeg skal unne meg litt ekstra pleie så står jeg jo litt lengre.. Og dusjer vi sammen og blir vi ofte stående ei stund.. Fordi det er så kos.. [:)]
Skjer fort som bare det her! [:)]
Hater å dusje... har nedtelling for hver ting som blir gjort [:'(] Blir så rastløs, og syns det er uendelig kjedelig - vaske håret 2 ganger, balsam inn i håret, vask kropp osv... & så skyll balsam godt ut & ALT det som deretter følger med utforbi dusjen! Hver dag!
Skulle gjerne syns det var koselig/gøy dusje, vært mye enklere... men hva syns dere er gøy med det?
Jeg elsker og dusje eller bade!! Kan stå kjempelenge og bare skru vannet varmere og varmere[:)] Har gjort det siden jeg var liten. Min onkel fant meg på badet kl 6 om morningen i iskaldt vann og blå på leppene. koste meg jeg[:D]
Men ellers san om morningen kan jeg ikke bruke mer en 10 minutter før adrian blir utålmodig. Men når han har lagt seg om kvelden hender det jeg står kjempe lenge.
Står vel som regel en 10 minutter. Noen ganger kan jeg stå enda lenger. Har ikke så stor varmvannstanke, så om jeg vil ta en laang dusj så står jeg til det begynner å bli kaldere. Har ikke peiling på hvor lang tid det tar. 20-25 min kanskje.
Må forresten ha det VARMT!! Sambo klarer ikke å dusje med meg hvis jeg skal bestemme hvor varmt vi skal ha det. Jeg fryser hvis han får bestemme, så vi må møtes på halvveien.. Hehe![:D]
Har kun badekar, noe som er perfekt i disse dager. Selv om jeg sikkert ser ut som en hvalross oppi der [8D] Men elsker både dusj & badekar...bruker lang tid...Mmmm! Kathrine