Hvor lang tid bruker dere på legging?

Heldig du da. Har ikke vært så raskt gjort i perioder med utviklingstrinn osv her ;)
Nå er vi nede på rundt 30 min og han er 1 år.
Hvordan legger du siden det alltid har gått så raskt, finnes det et magisk triks jeg ikke vet om :rolleyes:

Er nok bare forskjellige barn der ute :)
Men legging har jeg fra tidlig av begynt med rutiner og barna er veldig glad i å legge seg. De har derimot aldri sovet på dagen da. Selv når de var helt nyfødt :p

Er nok bare forskjellige barn der ute :)
Men legging har jeg fra tidlig av begynt med rutiner og barna er veldig glad i å legge seg. De har derimot aldri sovet på dagen da. Selv når de var helt nyfødt :p

Nei det er vel bare at de er ulike :p starta rutiner tidlig her også, men han er ikke av typen som roer seg lett om kveldene likevel, gitt. Men har bank i bordet blitt bedre i det siste.

Ser ikke på klokka lenger :P Yngste sovner nok innen 20 minutt mens eldste kan bruke 1-2 timer. Det går forsåvidt greit, men irriterende når hun kommer ned for å be om hjelp med noe eller spørre om ting.

Fra 0-9 år På 2 barn ...har aldri legging hvert et problem. Bare å legge og natta blir det. Har hvert periode hvor de kommer opp igjen , men da er det legge igjen også er det stille .
Har brukt 10-15 min på lesing/sang.

Har aldri hatt vane for å ligge eller sitte med barna ved senga til de sovner, det var uaktuelt fra før de ble født. Men jeg har hvert sliten og trøtt selv og sovna med en av dem flere ganger haha....

Har to små barn bruker 5 min på badet med de hver og legger de i senga og går ut. Prøvd å lese, men det er det ingen interesse for.

Det er veldig forskjellig... i dag tok det under 5 min, i går brukte jeg 5 timer på å legge han.. la han som vanlig kl 18, men han sov ikke før klokken var rundt 23:rolleyes: Han er 6 mnd da:p

Med 3åringen må vi ligge en time i senga før han sovner. Han bruker lang tid på å roe seg ned etter dagen, og trenger hjelp til det.

Fra vi går og tar på pysj til ungen er i senga, så tar det ikke lang tid. Jeg har ikke tatt tida i det siste, men vi tar bare på pysj, så tran, litt vann og tannpuss. Så legger jeg henne i senga mens jeg begynner å synge nattasang og så går jeg ut og lukker døra. Vil tro det tar maks 15 minutter, men jeg har ikke tatt tida. Ungen sovner selv mens jeg lytter på babycallen.

Back
Topp