Hvor lang tid bruker brennkopper på å gro?

forvirretmor

Gift med forumet
[:)]

Snuppa er nettopp "ferdig" med brennkopper, tok ca 2 uker å gro helt [:)]
Hun hadde et veldig ille utbrudd og måtte vaskes med klorhexidin 3 ganger for dagen (hele kroppen), smøres med en sterk kortisonkrem(på utslettene) + antibiotika 4 ganger daglig i ti dager!

Når kunne hun i barnehage igjen?[:)]

Mener å huske det tok ca 14 dager etter hos meg, etter jeg var "ferdig" med de. Men sååå kaaan deeet hende at jeeeeg pirker liiiiiitt på de da[8D]

ORIGINAL: forvirretmor

Hmm, hun går ikke i barnehage, men til dagmamma. Legen sa hun kunne omgås andre barn så lenge hun hadde plaster over synlige sår, eller når de var borte[:)]

snuppa mi har netopp hatt det,varte i litt over 1 uke,nesten 14 dager..

du kan sende barnet i barnehagen så lenge koppene er uttørka eller under kontroll..

nå hadde heldigvis snuppa mi kun ved haka og munnen,men vi venta til koppene var uttørka siden hun er litt fæl med å smake på alt og det smitter gjennom spytt.

ORIGINAL: Tanntrollet09

Mener å huske det tok ca 14 dager etter hos meg, etter jeg var "ferdig" med de. Men sååå kaaan deeet hende at jeeeeg pirker liiiiiitt på de da[8D]
Får ikke håpe jeg får,for jeg klarer ikke ligge unna[:o]

ORIGINAL: Malenemamma

ORIGINAL: forvirretmor

Hmm, hun går ikke i barnehage, men til dagmamma. Legen sa hun kunne omgås andre barn så lenge hun hadde plaster over synlige sår, eller når de var borte[:)]
Ok,han har bare en bitteliten en på haka foreløbig[:)] Skal til legen litt senere i dag også,så får høre hvordan det står til[:)]

ORIGINAL: stolt mamma 2008

snuppa mi har netopp hatt det,varte i litt over 1 uke,nesten 14 dager..

du kan sende barnet i barnehagen så lenge koppene er uttørka eller under kontroll..

nå hadde heldigvis snuppa mi kun ved haka og munnen,men vi venta til koppene var uttørka siden hun er litt fæl med å smake på alt og det smitter gjennom spytt.
Det gjør det ja!Tror nok sønnen min får lang påskeferie i år da gitt[8D]

Back
Topp