hvor lang tid bør vi la det gå før vi

Ormerods

Forelsket i forumet
Forteller storebror på tre og lillesøster på 2 at det kommer en liten baby til våren? De blir nok glade, men har nok liten forståelse for at det er så lenge til!
 
Har tenkt på det samme :) Men tenker å vente til jeg har fått stor nok mage til at det vises :) min datter er 2 år så da kan jeg vente litt...men hadde jeg hatt større barn så hadde det blitt vanskeligere å skjule det pga at jeg er dårlig. Man må vel bare gjøre det som føles rett for en selv :)
 
Jenta mi er 4, men tror jeg venter 5 uker til etter ultralyd. Er ikke alle som vet det enda heller :-)
 
vi fortalte det til gutten vår på 3år i veke 9. (det fordi han var med på ultralyd) no er han sånn at han vet det, men ikkje snakker noe særlig om det med mindre vi spør han om noe ang det.. 
 
vi fortalte det til gutten vår på 3år i veke 9. (det fordi han var med på ultralyd) no er han sånn at han vet det, men ikkje snakker noe særlig om det med mindre vi spør han om noe ang det.. 
 
Her skal vi fortelle de etter ul på mandag :) ungene er 5 og 6 år, de er veldig opphengt i småsøsken og har pratet mye om babyer det siste halv året. I og med at jentungen har bursdag i mai har de det til tidsperspektiv :)
 
Tror ikke min 2 åring klarer å forstå at det er en lillebror eller lillesøster i magen enda, iallefall ikke nå mens magen fortsatt er så litem. Vi tar det etterhvert tenker jeg :)
 
Min er 2 1/2, jeg tenker at han skal få vite det etter UL for da kan vi si søster eller bror. Veldig mange som vet det, så jeg vil gjerne fortelle han det selv før noen andre gjør det.
 
Back
Topp