Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tar du 39 uker perm da? Og når går du ut i perm? Jeg skal etter planen gå ut i midten av desember og tilbake på jobb i midten av september neste år, (hvis vi legger til ferie blir det senere) men syns det virker så knapt med tid!Vi skal ta 100% lønn siden vi taper penger på å ha 80%. Med ferie så skal jeg etter min utregning begynne på jobb andre uka på november. Planen er da evt at jeg går hjemme uten lønn til 1 januar sånn at mannen kan ta sine 10 uker mens jeg jobber for fult. Etterpå skal jeg jobbe 60-70 prosent å heller heve kontantstøtte istede for barnehage. Har 90 % stilling så fant ut at med kontantstøtta så så fikk jeg utbetalt så å si det samme. Mannen er brannmann å jobber turnus så vi får det til å gå opp slik at en kan være hjemme. I tilegg har min mor sagt at hun kan passe en dag i uka.
Ja, jeg har ikke termin før 26 januar så går ikke ut i permisjon før 5 januar. Åsså plusser jeg på 5 ukers ferie på de 39 ukene.Tar du 39 uker perm da? Og når går du ut i perm? Jeg skal etter planen gå ut i midten av desember og tilbake på jobb i midten av september neste år, (hvis vi legger til ferie blir det senere) men syns det virker så knapt med tid!
100% lønn her.
Termin 3. Januar og permisjonsslutt 12. September. Tar 4 uker ferie etter det![]()
Jeg har også termin 3januar og jeg har nettopp sitti med arbeidsgiver og fylt ut papriene de skal ha. Og der kom vi frem til at jeg skal begynne igjen 22.november[emoji15] Skal også ha 100% lønn. Har vi regna feil da eller?[emoji31]
Du kan legge det inn når du skal søke hos nav. Så regner nav.no det ut for deg.Jeg har også termin 3januar og jeg har nettopp sitti med arbeidsgiver og fylt ut papriene de skal ha. Og der kom vi frem til at jeg skal begynne igjen 22.november[emoji15] Skal også ha 100% lønn. Har vi regna feil da eller?[emoji31]
Du kan legge det inn når du skal søke hos nav. Så regner nav.no det ut for deg.
Husket dere på at minst 3 uker av fellesperioden brukes før fødselen?