Hvor lang permisjon skal du ha?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
Vi ha tatt ut 100% dekning, så den ordinære permisjonen er 9 måneder. Vi må nok bruke både dagmamma og ubetalt permisjon, men i vår kommune har alle som har fått barn etter 01.09 fått barnehageplass de siste åra.

100% dekning. I tillegg skal både jeg og pappan bruke ferie for å forlenge tiden hjemme med lillemor.

100% dekning + at jeg tar ut 4 uker ferie i desember, så skal tilbake til jobb i starten av juni,

100 % lønn, så jeg begynner å jobbe i slutten av mai og da tar pappan ut permisjon. Så ferie i juli og august. Håper på å få barnehageplass fra begynnelsen av september ellers blir det mer ferie på oss.

100% lønn og 80% dekning, ferdig med permisjon i starten av mai, så har jeg 10 uker ferie :) Pappaen skal ha permisjon hele august, for så å ha gradert permisjon med fri en dag i uken. Da slipper jenta vår å være hver dag i barnehagen.

100%lønn. Jobbe igjen i juni. Har ikke råd til å ta ut ferie pappa skal ta ut sin permisjon annenhver uke når jeg er tilbake i jobb. Jobber medlever, kjenner jeg gruer meg litt syns det er tidlig!

Jeg skal være hjemme til hun er 13 mnd. Begynner å jobbe litt kvelder og helger etter det, mens hun er hjemme med pappaen. :)

Jeg har valgt 80% lønn og maks uker. Siden jeg er lærer kan jeg kun forlenge med ferie dersom permisjonen havner i ferien - derfor lønnet dette seg for meg. Blir 3 uker ulønnet permisjon og tilbake i jobb 1. november. Da tar pappan over og er hjemme frem til nyttår. Barnehagestart i januar :)

Begynner i jobb igjen i morgen (grøss og gru). Grunnet omstendigheter rundt mannens jobb måtte han ha pappaperm i vinter, så sånn ble det. Mini er 8 uker i dag, han skal være hjemme 15 uker og så skal jeg ut igjen i permisjon. Vi har 100%, men jeg har 4 uker ferie fra i år tilgode og 5 uker neste år, så tar litt ferie nå under hans pappaperm :)

Ut september. :-) mye ferieavvikling i tillegg. Pappaen tar perm da frem til nyåret. Mulig vi graderer om vi får barnehageplass fra august.

Begynner tidligest i oktober neste år. Håper vi får til at jeg kan være hjemme til januar 2017

Starter i begynnelsen av juni. Da går mannen i permisjon og barnehagestart fra slutten av august

Vi har valgt 100%.
Jeg skal i utgangspunktet være tilbake på jobb 18 mai. Men siden jeg har 7 uker ferie neste år (2 av de overført fra i år) vil arbeidsgiver at jeg tar ut 2 uker med en gang permisjonen er ferdig. Så har mannen permisjon frem til slutten av juli og i tillegg 5 uker ferie.

Hvordan vi gjør det med ferieukene må vi avvente og se ifht barnehageplass. Hadde vært fint å kunne ta de ut sammen, men dersom vi ikke får barnehage må vi forlenge permisjonen med å bruke feriene våres separat. Vil unngå ulønnet perm.

Vi har valgt 100%.
Jeg skal i utgangspunktet være tilbake på jobb 18 mai. Men siden jeg har 7 uker ferie neste år (2 av de overført fra i år) vil arbeidsgiver at jeg tar ut 2 uker med en gang permisjonen er ferdig. Så har mannen permisjon frem til slutten av juli og i tillegg 5 uker ferie.

Hvordan vi gjør det med ferieukene må vi avvente og se ifht barnehageplass. Hadde vært fint å kunne ta de ut sammen, men dersom vi ikke får barnehage må vi forlenge permisjonen med å bruke feriene våres separat. Vil unngå ulønnet perm.
Samme her. Tør ikke planlegge noe felles ferie før bhg er på plass. :(

Back
Topp