Stolt mor <3
Glad i forumet
Her blir det ikke permisjon utenom rett rundt fødselen . Mest pga at jeg er student og ikke gidder og ta opp skoleåret igjen senere
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei jenter, her mååå dere hjelpe meg. Skjønner ingenting. Valgte selv og ha 80 % lønn, vil jo være hjemme me ungen lengst mulig.
Men når begynner de i barnehagen? Altså hvilke måned i året? For syns mora mi sa at alle barn begynte i barnehagen 1 september. Men hva gjør man da ifra januar til september?! *førstegangsgravidselfølgelig*
Å, så godt å se at det er flere enn meg! Har følt så på dette en stund nå.. Hvor mange uker tenker du å være hjemme?!Her blir det ikke permisjon utenom rett rundt fødselen . Mest pga at jeg er student og ikke gidder og ta opp skoleåret igjen senere
Det er vanlig med oppstart i august/septemberHei jenter, her mååå dere hjelpe meg. Skjønner ingenting. Valgte selv og ha 80 % lønn, vil jo være hjemme me ungen lengst mulig.
Men når begynner de i barnehagen? Altså hvilke måned i året? For syns mora mi sa at alle barn begynte i barnehagen 1 september. Men hva gjør man da ifra januar til september?! *førstegangsgravidselfølgelig*