Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi snakket nettopp om det, at det varer vel ikke så mye lenger... Vår var 65,5 cm på 5 mnd kontrollen i slutten av august. Må kjøpe meg en bedre bæresele, begynner å få vondt i ryggen av Babybjørn One. Blir jo litt bæring siden han ikke liker vogn noe særlig. Og må jo bakse med 2 i bhg hver dag nå, både leverer og henter storebror. Sete 2 står klart, men det blir jo bare å ha i bilen, ikke noe å slepe på ha haVar på 5 mnd kontroll i dag. ( 5 mnd i går) 10,9 kg å 68 cm! Stor kar eg har langt over gjenomsnittet på vekt og overs i grensa på lengde tung og bære med seg i bilstolen. Og tydeligvis snart for tung for den og. noen flere som må tenke på å bytte sete snart?
Kan ikkje bruke bæresele på til min gutt. Det er alt for tungt vekta blir for lavt nede. Har sete klart vi og. Men lurer på om vi skal kjøpe nytt. Har uten isofix etter storesøster. Men kunne godt tenkt meg isofix når vi først har det i bilen har 2 kg å gå på endaVi snakket nettopp om det, at det varer vel ikke så mye lenger... Vår var 65,5 cm på 5 mnd kontrollen i slutten av august. Må kjøpe meg en bedre bæresele, begynner å få vondt i ryggen av Babybjørn One. Blir jo litt bæring siden han ikke liker vogn noe særlig. Og må jo bakse med 2 i bhg hver dag nå, både leverer og henter storebror. Sete 2 står klart, men det blir jo bare å ha i bilen, ikke noe å slepe på ha ha
Føles veldig bra med isofix sete, liker at det er festet - føles veldig safeKan ikkje bruke bæresele på til min gutt. Det er alt for tungt vekta blir for lavt nede. Har sete klart vi og. Men lurer på om vi skal kjøpe nytt. Har uten isofix etter storesøster. Men kunne godt tenkt meg isofix når vi først har det i bilen har 2 kg å gå på enda
Edvin har også flatet litt ut! I går (4 mnd og 2 dager) veide han 8095 og er 68 lang! Fremdeles ved godt hold, og jeg syns det er helt greit å ikke gå opp 250-350 i uka lengerLillebror har flata ut på kurven sin.
Var 4332gr og 51cm ved fødsel.
Han var "bare" 8210gr og 66cm ved 4.5 mnd kontrollen. Men han har vært syk og ikke villet ha mat, så tror det kan ha vært årsaken.
Joda, han er jo tung nok å dra rundt på uansett liksom. kan ikke fortsette med 300gr/uke i all evighet, da er han jo førskolegutt før han er åretEdvin har også flatet litt ut! I går (4 mnd og 2 dager) veide han 8095 og er 68 lang! Fremdeles ved godt hold, og jeg syns det er helt greit å ikke gå opp 250-350 i uka lenger
Haha - det hadde vært noeJoda, han er jo tung nok å dra rundt på uansett liksom. kan ikke fortsette med 300gr/uke i all evighet, da er han jo førskolegutt før han er året