Hvor lang og tung er deres små?

Lillebror har flata ut på kurven sin.

Var 4332gr og 51cm ved fødsel.

Han var "bare" 8210gr og 66cm ved 4.5 mnd kontrollen. Men han har vært syk og ikke villet ha mat, så tror det kan ha vært årsaken.

Ved 3 mnd kontroll veide hun 7140 g. Nå, nesten to mnd etter veier hun 8160 g. Så hun har ikke gått opp så veldig mye, men hun spiste jo VELDIG dårlig under tannfrembruddene, og i det siste har hun heller ikke spist særlig bra. Skal på 5 mnds kontroll om 2 uker, hvis ikke hun har gått opp noe særlig til da må vi nok diskutere med hs what to do... Hun er ikke interessert i puppen i det hele tatt for tida.. Og mengden har gått veldig ned, pumper litt men kjenner jeg er svært lei det her nå, ho spiser jo så ofte og...Får bare se hva som skjer! Syns liksom ho er litt lita for grøt enda..

Var på 5 mnd kontroll i dag. ( 5 mnd i går) 10,9 kg å 68 cm! Stor kar eg har :p langt over gjenomsnittet på vekt og overs i grensa på lengde :p tung og bære med seg i bilstolen. Og tydeligvis snart for tung for den og. :p noen flere som må tenke på å bytte sete snart?

Var på 5 mnd kontroll i dag. ( 5 mnd i går) 10,9 kg å 68 cm! Stor kar eg har :p langt over gjenomsnittet på vekt og overs i grensa på lengde :p tung og bære med seg i bilstolen. Og tydeligvis snart for tung for den og. :p noen flere som må tenke på å bytte sete snart?
Vi snakket nettopp om det, at det varer vel ikke så mye lenger... Vår var 65,5 cm på 5 mnd kontrollen i slutten av august. Må kjøpe meg en bedre bæresele, begynner å få vondt i ryggen av Babybjørn One. Blir jo litt bæring siden han ikke liker vogn noe særlig. Og må jo bakse med 2 i bhg hver dag nå, både leverer og henter storebror. Sete 2 står klart, men det blir jo bare å ha i bilen, ikke noe å slepe på ha ha

Vi snakket nettopp om det, at det varer vel ikke så mye lenger... Vår var 65,5 cm på 5 mnd kontrollen i slutten av august. Må kjøpe meg en bedre bæresele, begynner å få vondt i ryggen av Babybjørn One. Blir jo litt bæring siden han ikke liker vogn noe særlig. Og må jo bakse med 2 i bhg hver dag nå, både leverer og henter storebror. Sete 2 står klart, men det blir jo bare å ha i bilen, ikke noe å slepe på ha ha
Kan ikkje bruke bæresele på til min gutt. Det er alt for tungt :p vekta blir for lavt nede. Har sete klart vi og. Men lurer på om vi skal kjøpe nytt. Har uten isofix etter storesøster. Men kunne godt tenkt meg isofix når vi først har det i bilen :p har 2 kg å gå på enda :p

5890g. Var 3215g ved fødsel.
Er rundt 66cm tipper jeg. Men vet ikke sikkert. 4 1/2 mnd.

Kan ikkje bruke bæresele på til min gutt. Det er alt for tungt :p vekta blir for lavt nede. Har sete klart vi og. Men lurer på om vi skal kjøpe nytt. Har uten isofix etter storesøster. Men kunne godt tenkt meg isofix når vi først har det i bilen :p har 2 kg å gå på enda :p
Føles veldig bra med isofix sete, liker at det er festet - føles veldig safe :-)

Lillebror har flata ut på kurven sin.

Var 4332gr og 51cm ved fødsel.

Han var "bare" 8210gr og 66cm ved 4.5 mnd kontrollen. Men han har vært syk og ikke villet ha mat, så tror det kan ha vært årsaken.
Edvin har også flatet litt ut! I går (4 mnd og 2 dager) veide han 8095 og er 68 lang! Fremdeles ved godt hold, og jeg syns det er helt greit å ikke gå opp 250-350 i uka lenger:p :)

3520g og 50 cm ved fødsel og 8360g og 65,5 cm på 4 måneders kontroll.

Min var 3050 gram og 47 cm ved fødsel. Veier nå på 6 mnd kontroll 8530 gram og 68,5 cm lang :) 43,4 rundt hodet :) God og rund :)

Edvin har også flatet litt ut! I går (4 mnd og 2 dager) veide han 8095 og er 68 lang! Fremdeles ved godt hold, og jeg syns det er helt greit å ikke gå opp 250-350 i uka lenger:p :)
Joda, han er jo tung nok å dra rundt på uansett liksom. :P ;) kan ikke fortsette med 300gr/uke i all evighet, da er han jo førskolegutt før han er året :o :P

5 mnd kontroll i dag, og han veier 8340 gram og er 66,5 cm lang :) tror lengdemålingen ble litt feil, for han lå litt vel trykka opp i kanten med hodet, så tror han er 67 cm iallefall! Men hun som målte mente det ikke var så viktig, så hun ville ikke måle igjen :p

Han var forresten 52 cm lang og 3958g ved fødsel

Back
Topp