Hvor lang leveringstid fra Ebay?

• Trådstarter Trådstarter FrkOtilie
  • Opprettet Opprettet
F

FrkOtilie

Guest
   Har litt lyst å bestille Halloween kostyme derfra, men vil jeg rekke å få det til neste helg ?

Det varierer veldig hvor i landet du kjøper det, kan ikke garantere at du får det innen neste helg, men bestiller du i dag så kan det kanskje gå

Ehm, utifra min erfaring fikk jeg produkter gjennom eBay minst 1 uke. Maks 2 uker. Det kommer an på hvor de kommer fra. Hvis du bestiller noe fra England eller noe vil det ta ca. en uke, men du KAN betale litt ekstra for ekspress hvis det haster :) Sjekk hva slags frakt de kan gi deg :)

Jeg kjøpte en Willow tree figur i gave som ble sendt fra

Lynchburg, Virginia, United States

Den ble sendt 10 oktober og kom akkurat i posten min idag.

Påskeharen skrev:
Ehm, utifra min erfaring fikk jeg produkter gjennom eBay minst 1 uke. Maks 2 uker. Det kommer an på hvor de kommer fra. Hvis du bestiller noe fra England eller noe vil det ta ca. en uke, men du KAN betale litt ekstra for ekspress hvis det haster :) Sjekk hva slags frakt de kan gi deg :)

Sign!
Kan ta et par dager eller en evighet. Og kan jo bli stoppet i tollen også.

Det er veldig forskjellig.
Syntes gjerne det fra Asia tar lang tid - 3-4 uker
Det jeg har fått fra england og USA har kommet ganske fort - maks 2 uker.

Når jeg har bestilt har det tatt alt fra 1 uke til over 1 mnd til produktet har kommet i postkassa...

Samboern bestillte noe fra kina, det tok 4 dager hehe.fortere enn å sende innenlands :p
Fra usa bruker det som oftest å ta 6-10 dager. lenger om det må gjennom tollen.

hissigproppen skrev:

Påskeharen skrev:

Sign!
Kan ta et par dager eller en evighet. Og kan jo bli stoppet i tollen også.

Ja, godt mulig :) Får bare håpe at FrkOtilie får flaks denne gangen :)

Back
Topp