Hvor lærte du å strikke?

rosahårdått

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Siden det er så mange strikkere her :)
Hvor lærte du å strikke?
Jeg lærte det lille jeg kan av min mormor :) nå er hun desverre for gammel å sliten til å lære meg mere men en dag skal jeg å klare å strikke mere :D det er jo så gøy :D

Jeg lærte mye på YouTube og på drops.no som har ulike strikke teknikk filmsnutter så har jeg prøvd meg ut på ulikt

Jeg lærte mye på YouTube og på drops.no som har ulike strikke teknikk filmsnutter så har jeg prøvd meg ut på ulikt
Er det jeg å tenker videre nå :) men har noen tepper jeg har låva å lage først :)
Men lærte med å hekkle bestemorsruter via YouTube :)

Hekling er jeg ikke super god på! Da må jeg alltid øve masse på forhånd! Men flere som jeg kjenner mener det er lettere å hekle enn strikke!! Du får det nok til! Bare ta litt å litt av videoen, å prøve seg fram! Har sikkelig lyst til å lage teppe med bestemormønster på selv

Hekling er jeg ikke super god på! Da må jeg alltid øve masse på forhånd! Men flere som jeg kjenner mener det er lettere å hekle enn strikke!! Du får det nok til! Bare ta litt å litt av videoen, å prøve seg fram! Har sikkelig lyst til å lage teppe med bestemormønster på selv
Det skal jeg gjøre :) det ligger en super video på YouTube hvor hun tar det veldi forsiktig :) å da var det lett :) men jeg glemmer fort ut så når jeg ikke har gjort det på en stund så må jeg se videoen på nytt :p

Det skal jeg gjøre :) det ligger en super video på YouTube hvor hun tar det veldi forsiktig :) å da var det lett :) men jeg glemmer fort ut så når jeg ikke har gjort det på en stund så må jeg se videoen på nytt :p

Hehe kommer seg nok når du har gjort det nok ganger kanskje jeg må kjøpe garn selv imorgen!!

Litt på skolen, men mest hos Bestemødre og Mamma :)

Hehe kommer seg nok når du har gjort det nok ganger kanskje jeg må kjøpe garn selv imorgen!!
Verste er at jeg holdt på ganske lenge men så la jeg det bort litt å nå har jeg helt glemt det ut hehe :p
Men holder på med ett teppe til jenta i huset nå som jeg må få ferdig :D men hos meg tar ting tid :p

Så bra at vi enda har lang tid på oss! Å det som er kjekt med november barn er jo det at vi kan bruke alt strikket med en gang
Ikke sant :D det er jammen herlig med november :D får virkelig kost oss i juletiden :D helt perfekt :D å så er de ute tidsnok til å være med på julekortet å :p

Jeg lærte av mamma, og på skolen. Hekling lærte jeg også av mamma og på skolen, og senere ei venninne som var helt hekta. Jeg har først begynt å strikke fast de siste årene. Nå har jeg stort sett minst ett prosjekt liggende, men jeg bruker gjerne laaang tid på å fullføre :)

Back
Topp