Hvor kommer dere fra?

i
Jeg har en gutt på 2 år og 4 mnd :) Har termin 31 august og skal på ul på torsdag.. gleder meg masse. .. skal du føde på Drammen sykehus?

blir spennende da :) i utgangspunktet har jeg tenkt til å føde på drammen ja.. gjorde det sist.. men så har jeg litt lyst til å egentlig prøve tønsberg.. men veit ikke helt :P du da?

i

blir spennende da :) i utgangspunktet har jeg tenkt til å føde på drammen ja.. gjorde det sist.. men så har jeg litt lyst til å egentlig prøve tønsberg.. men veit ikke helt :P du da?

Jeg skal føde på Drammen :-) hvis fu føder der kanskje vi havner likt på barsel :-) Vil du vite kjønn?

Jeg skal føde på Drammen :) hvis fu føder der kanskje vi havner likt på barsel :) Vil du vite kjønn?

mye mulig vi havner der likte da ja :P ja, vil vite kjønn :D er så nysgjerrig.. du da?

Hvor i drammen bir du da? Og hvor gammel er du? Skal på ul på torsdag så det blir spennende :)

Bor 30 min utenfor Drammen, på Hurumlandet. Er 33 år. Gleder meg veldig til oul...har to gutter fra før og nokså sikker på at det er en prins til på vei, men gleder meg til å se at alt forhåpentligvis er i orden der inne:) Ikke umulig at vi ses på føden da. Jeg fødte nesten 3 uker før i begge mine forrige svangerskap, så kan vel hende det skjer denne gangen også.......uten at jeg skal prøve å henge meg opp i det! Da kan de siste ukene bli laaaaange gitt!

Bor 30 min utenfor Drammen, på Hurumlandet. Er 33 år. Gleder meg veldig til oul...har to gutter fra før og nokså sikker på at det er en prins til på vei, men gleder meg til å se at alt forhåpentligvis er i orden der inne:) Ikke umulig at vi ses på føden da. Jeg fødte nesten 3 uker før i begge mine forrige svangerskap, så kan vel hende det skjer denne gangen også.......uten at jeg skal prøve å henge meg opp i det! Da kan de siste ukene bli laaaaange gitt!

Jeg har 1 gutt jeg da og ønsker en jente men tipper det blir en gutt til :-) Har allerede vært på en del ul så vet at ting er bra og det har vært deilig så slipper jeg å bekymre meg så mye...
3 uker før termin er ikke å forakte, heller det enn 12 dager over som jeg gikk... Hvor gamle er dine gutter da?

Jeg har 1 gutt jeg da og ønsker en jente men tipper det blir en gutt til :) Har allerede vært på en del ul så vet at ting er bra og det har vært deilig så slipper jeg å bekymre meg så mye...
3 uker før termin er ikke å forakte, heller det enn 12 dager over som jeg gikk... Hvor gamle er dine gutter da?

Mine er 5 og snart 8...så dette gullet blir et aldri så lite uplnalagt bonusbarn:) Vi gleder oss veldig! Var på tidlig ul, så vet at nakkefolden var ok og lille hadde nesebein, men får ikke helt til å slå meg til ro! Har jobbet mye med syke barn, så det er vel derfor jeg går litt ekstra på nåler! Men det går vel helst bra!!

Mine er 5 og snart 8...så dette gullet blir et aldri så lite uplnalagt bonusbarn:) Vi gleder oss veldig! Var på tidlig ul, så vet at nakkefolden var ok og lille hadde nesebein, men får ikke helt til å slå meg til ro! Har jobbet mye med syke barn, så det er vel derfor jeg går litt ekstra på nåler! Men det går vel helst bra!!

Ja da skjønner jeg at man ikke helt klarer å slappe av.. er mye vondt å se :-(
Koslig med en liten en til da :-) her blir det kun 2 så derfor litt tette mellom disse :-) så håper jeg de får masse glede av hverandre :-)

Er fra gran kommune, bor i søndre land kommune

Back
Topp