Søting;-) Nore og Uvdal er sånn ca rett sør til neste dalføre fra der jeg bor. Kunne i teorien gått rett over fjellet... Men det tar så lang tidTakk! jeg så for meg en liten øy eller en vanvittig vidde med et bittelite hus oppå...!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Søting;-) Nore og Uvdal er sånn ca rett sør til neste dalføre fra der jeg bor. Kunne i teorien gått rett over fjellet... Men det tar så lang tidTakk! jeg så for meg en liten øy eller en vanvittig vidde med et bittelite hus oppå...!
Takk! jeg så for meg en liten øy eller en vanvittig vidde med et bittelite hus oppå...!
Ahaa! Nå tok jeg en titt på kartet og fikk plassert dere i terrenget... Er jo neeesten der vi skal på ferie jo! Men ganske langt fra nesten altså... Drangedal blir det på oss!Søting;-) Nore og Uvdal er sånn ca rett sør til neste dalføre fra der jeg bor. Kunne i teorien gått rett over fjellet... Men det tar så lang tid![]()
Haha.. Det ligger 2 t fra Kongsberg, bor liksom på fjellet, tar 40 min fra meg til Geilo ;-) jeg er sååå dårlig på å forklare !hvor i all verden er det hen i Norge?! (nei jeg orker ikke lete på kartet ...)