Hvor kjenner dere ?

Tvillingmamma91

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Jeg har kjent spark ved trusekanten litt over en uke og nå har det så vidt begynt å flytte seg litt opp !

Hvor kjenner dere spark ?

Hele magen! Bak i ryggen, ned mot underlivet og rompa, hoftene, ribben! Overalt :p

Ingen plass enda.. kjenner kanskje litt svaaake bevegelser og ett par veeldig svake spark av og til som gjør meg usikker på om det faktisk er noe spark.. 21+4 nå og håper at det blir mer tydelig nå disse bevegelsene og sparkene! :-)

Varierende.. noen ganger på venstre side, andre ganger hø.. og noenganger nedenfor navlen

Litt over alt, men mest ved trusekanten og på venstre side på magen. Har foranliggende morkake som ligger litt til høyre, men har begynt å kjenne det der og. Og innimellom kjennes det ut som hun hopper opp og ned på blæra mi.

akkurat nå ved høyre hofte. Ellers har hun vært stort sett over alt idag :) er så morro å kjenne :D 23+2 uker på vei, kjenner spark hver dag, dette har jeg gjort siden uke 17, til tross for anterior placenta.

Kjenner mye nedenfor navlen, det virker som hun trives lengst nederst der. Ellers har jeg kjent over hele magen egentlig, over navlen og. Men det er tydelig hun trives best helt nederst :)

Overalt om dagen.. I går kveld bulet magen opptil flere ganger, første gang jeg har kjent den lille sparke skikkelig til! Oppe ved ribbena, på sidene høyt og lavt oppe og under navlen. Deilig å ikke måtte kjenne etter for å kjenne det :)

Back
Topp