Kjenner som regel sparkene rundt navlen, men idag sparker hun bare nedover mot åpningen. Ikke særlig behagelig! Håper hun kan snu seg litt igjen snart
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har også kjent mest der! Av og til midten eller venstre også, men alltid langt nede. Fikk beskjed på oul at livmor ligger foran, så lurer på om det er grunnen. De andre sparkene som kommer lenger opp blir kanskje dempet? Har du også livmor foran?Jeg har så godt som kun kjent spark langt nede og på høyre side. Rart at alle spark er lokalisert akkurat der?
Antar du mener morkake foran? Min ligger bak fikk jeg beskjed om, så hun sa jeg burde kjenne spark på vanlig måte. Men mulig den har flyttet på seg, eller kanskje jeg er mer sensitiv helt nederst eller noe. Skal på kontroll hos JM om en uke så får spørre daJeg har også kjent mest der! Av og til midten eller venstre også, men alltid langt nede. Fikk beskjed på oul at livmor ligger foran, så lurer på om det er grunnen. De andre sparkene som kommer lenger opp blir kanskje dempet? Har du også livmor foran?
Hahaha, ja så klartAntar du mener morkake foran? Min ligger bak fikk jeg beskjed om, så hun sa jeg burde kjenne spark på vanlig måte. Men mulig den har flyttet på seg, eller kanskje jeg er mer sensitiv helt nederst eller noe. Skal på kontroll hos JM om en uke så får spørre da
Min sparker kun nedover, langt nedi der...! Tror hun prøver grave seg ut...Kjenner som regel sparkene rundt navlen, men idag sparker hun bare nedover mot åpningen. Ikke særlig behagelig! Håper hun kan snu seg litt igjen snart