Hvor kjenner dere spark?

Mammatiltogutter987

Glad i forumet
Julegavene 2019
❤️Mailykke 2022❤️
Kjenner som regel sparkene rundt navlen, men idag sparker hun bare nedover mot åpningen. Ikke særlig behagelig! Håper hun kan snu seg litt igjen snart:happy:
 
Jeg har så godt som kun kjent spark langt nede og på høyre side. Rart at alle spark er lokalisert akkurat der?
 
Varierer hele tiden. Han lille i magen min danser og ruller og alt som er :p I dag på morgenen kjente jeg spark på høyre side av magen, så kjente jeg og så på magen at han rullet. Da kjente jeg spark langt nede ved trusekanten. Nå kjenner jeg spark rett under navelen og litt mot venstre. :hilarious:
 
Varierer, men mest like over blæra, under navlen. Men i natt var det opp mot ribbeina! Og det var ikke helt behagelig :p

Noen ganger er det på høyre side, men det er mest på venstre. Virker som favorittplassen er på høyre side med hodet, til tider er hele magen skjev når han ligger oppover :D
 
Her har det vært både nedover rett i utgangen (au!) og oppover til oppunder puppene (første gang i går) og mest ut mot sidene.
 
Varierer veldig, akkurat nå sparker han litt under navlen til venstre. Tidligere i dag var det mye aktivitet ned mot blæra. Ikke kjent noe i ribbein, men siste uka har jeg kjent mer mot sidene enn før. Veldig fascinerende å følge :)
 
Jeg har så godt som kun kjent spark langt nede og på høyre side. Rart at alle spark er lokalisert akkurat der?
Jeg har også kjent mest der! Av og til midten eller venstre også, men alltid langt nede. Fikk beskjed på oul at livmor ligger foran, så lurer på om det er grunnen. De andre sparkene som kommer lenger opp blir kanskje dempet? Har du også livmor foran?
 
For det meste langt nede, rett over trusekanten. Bittelitt lengre opp et par ganger. Han har favorittposisjon på skrå og med ryggen opp. :p
 
Overalt. En liten baby som nyter å enda ha god plass. Trur den ligger alle mulige veier i løpet av et døgn :laughing002
 
Jeg har også kjent mest der! Av og til midten eller venstre også, men alltid langt nede. Fikk beskjed på oul at livmor ligger foran, så lurer på om det er grunnen. De andre sparkene som kommer lenger opp blir kanskje dempet? Har du også livmor foran?
Antar du mener morkake foran? :p Min ligger bak fikk jeg beskjed om, så hun sa jeg burde kjenne spark på vanlig måte. Men mulig den har flyttet på seg, eller kanskje jeg er mer sensitiv helt nederst eller noe. Skal på kontroll hos JM om en uke så får spørre da :)
 
Antar du mener morkake foran? :p Min ligger bak fikk jeg beskjed om, så hun sa jeg burde kjenne spark på vanlig måte. Men mulig den har flyttet på seg, eller kanskje jeg er mer sensitiv helt nederst eller noe. Skal på kontroll hos JM om en uke så får spørre da :)
Hahaha, ja så klart :hilarious:

Ja, kan se for meg mange logiske grunner for at man kjenner mest langt nede :happy:
 
Jeg kjenner det mest litt under navlen både venstre og høyre side. Men i går var urinblæra trampoline for en liten stund :wtf::hilarious:
 
Mye nederst på begge sider, tror favoritt til bebi er å bruke blæra som trampoline for tiden, slitsomt :p
 
Jenta mi sparker i hele magen, men de siste dagene har det blitt ekstra mange spark oppover mot ribbeina og generelt høyt oppe i magen. Hun begynner å bli sterk så det kjennes godt :)
 
Kjenner spark i alle retninger. Og kjennes ubehagelig når hun treffer blæra mi :wideyed:
 
Jeg har først begynt å kjenne spark nå denne uken. Eller, kjenne det jeg er ganske sikker på er spark da - jeg er førstegangs og har lite sammenligningsgrunnlag. Men natt til i går kjentes det ut som om det var 4 store bobler som sprakk på helt nederst på høyre side av magen og jeg er ganske sikker på at det var spark og ikke luft :hilarious: Har kjent et savn etter å kjenne liv, men jordmor sa at jeg ikke måtte bli skuffet hvis det gikk helt mot uke 23-24 før jeg kjente noe ettersom jeg er førstegangs og har morkaka foran.
 
Jeg har også morkaka foran, og en merkelig bul på høyreside av magen som jeg mistenker at er ryggen til babyen. Alt av spark kommer på venstre side, stort sett omtrent midt mellom hofta og navelen, men noen ganger helt nede mot skambeinet også.
 
Det er mest "rett nedover", høyre side av magen, eller under høyre ribbein.
Egentlig er det "over alt", men de ovennevnte er de mest vanlige.
 
Back
Topp