Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hvor sparker den lille inni magen, og hvilken vei ligger h*n? Her ligger mini i tverrleie, har gjort hele veien, så alle spark foregår laaangt ned mot blæra og den veien der[emoji38]
Varierer veldig fra dag til dag. Mesteparten er i nedre del mage til både høyre, venstre og blæra. Men noen få ganger litt høyere opp på sidene. Så tror hun turner en del
Over alt! Trodde ikke det var mulig å være så all over the place! Igår så strøk moren min med en penn på magen, og det kilte nok, for det ble helt baluba
Opp og ned og alle veier, men mest opp mot ribbeina mine. Eller, det er da jeg kjenner ham best, og stort sett bare da at det går an å kjenne det på utsiden. Synes han er aktiv mer eller mindre hele døgnet, jeg. Så snart jeg sitter stille er det party.
Som regel helt nederst i magen, sparker mye nedover. Noen få ganger kommer det et skikkelig spark rundt navleområdet, er utrolig gøy hvis jeg tilfeldigvis ser det, veldig synlig
Over alt egentlig! Varierer veldig. I går var det lavt nede, i dag er det høyere opp og på høyre side. Men det meste jeg kjenner er i navlehøyde eller lavere.