Hvor kjenner dere spark?

Nisseguri

Glad i forumet
Oktobermirakler 2013
Hvor sparker den lille inni magen, og hvilken vei ligger h*n? Her ligger mini i tverrleie, har gjort hele veien, så alle spark foregår laaangt ned mot blæra og den veien der[emoji38]

Over alt. De slåt kollbøtte på seg flere gang for dag :dance018

Alt er godt under navlen, vanligvis helt i nedre del av magen.

Varierer veldig fra dag til dag. Mesteparten er i nedre del mage til både høyre, venstre og blæra. Men noen få ganger litt høyere opp på sidene. Så tror hun turner en del :)

Over alt! Trodde ikke det var mulig å være så all over the place! Igår så strøk moren min med en penn på magen, og det kilte nok, for det ble helt baluba :joyful:

Opp og ned og alle veier, men mest opp mot ribbeina mine. Eller, det er da jeg kjenner ham best, og stort sett bare da at det går an å kjenne det på utsiden. Synes han er aktiv mer eller mindre hele døgnet, jeg. Så snart jeg sitter stille er det party.

Som regel helt nederst i magen, sparker mye nedover. Noen få ganger kommer det et skikkelig spark rundt navleområdet, er utrolig gøy hvis jeg tilfeldigvis ser det, veldig synlig :)

Over alt egentlig! Varierer veldig. I går var det lavt nede, i dag er det høyere opp og på høyre side. Men det meste jeg kjenner er i navlehøyde eller lavere.

Aner ikke hvordan han ligger, men det aller meste av spark er langt nede/under navlen og tror han foretrekker å ligge på høyre side. :)

Back
Topp