Hvor kjenner dere mest bevegelse?

Venterpå<3

Glad i forumet
Februarlykke 2015
*spent*

I ribbeina på høyre side... Aaauuu :-/

Lillegutt liker best å sparke rett under navlen men hender han sparker andre steder :P

I magen :-D Overalt egentlig, men kaaanskje en tanke mer på høyre side.

Nede, seteleie her enn så lenge

Kjenner nede ved skambeinet på venstre side og oppe ved ribbeinet på høyre side :)

Kjenner det over alt egentlig, men i det siste har hun funnet ut at det er veldig gøy å sparke mot/hoppe på blæra mi :P Må tisse hele tiden :P

over alt føles det ut som:p ofte stikker det en klump ut på høyre side av magen også, jeg skjønner ikke helt hvordan hun ligger:)

På venstre side :)

Jeg har morkaka foran og litt til venstre, så jeg kjenner mest spark utvendig på høyre side av magen. Den siste uka har jeg også kjent spark i både hofter, blære og ribben, så han vet å utnytte plassen sin. Og nå er det jo sånn at hele magen rister, det er så gøy!

FebruarPrinsesse, det kan ikke være rumpa du kjenner, da? Har sett på ultralyd når jeg har kjent en sånn kul ut til høyre at han nærmest har "bretta seg dobbelt" og ligger med ryggen/rumpa ut og bena inn mot venstre.

Mest øverst og nederst, også dyttes ryggen ut mot venstre side nokså ofte.

Nedre del av magen, til høyre. Jeg har begynt å kjenne endel "krafsing" veldig langt nede. Sånn nesten tissen... Betyr det hodeleie? :)

Kjent det mest på høyre side under navlen, men de siste dagene så har det vært noen spark høyt oppe på venstre side av magen.
Morkaka ligger forran på venstre side, så tok litt tid før jeg kjente noe

Back
Topp