Hvor kjenner dere livmoren på morgenen?

H&H

Elsker forumet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Hver morgen ligger livmora høyt oppe ved navlen hos meg, det er først nå siste 2-3 ukene at den gjør det. Jeg våkna plutselig opp en morgen og kom på at jeg ikke hadde vært på do ørten ganger i løpet av natta. Skal ikke klage, det var deilig med en hel natt søvn :D jeg våkner kl 7 og må på do, men etter det virker det som at livmora synker ned og "gjemmer" seg :P vet ikke hva som er normalt jeg? Hva med dere?

Jeg kjenner den best på morgenen, men kjenner den hver gang jeg ligger. Tror den er rett ved navelen :)

Klarer ikke kjenne den ennå jeg :p men kjenner babyen ligger på høyre side av magen. Og hun sparker nedover.

• Liker
Reactions: H&H
Jeg kjenner den best på morgenen, men kjenner den hver gang jeg ligger. Tror den er rett ved navelen :)

Jeg kjenner den ved navelen om morgenen, senere på dagen så er den lenger ned, snåle greier ;) men jeg må også ligge, helst helt flatt for å kjenne hvor den er. Har OUL om 2 uker, da får jeg endelig vite hvor mini er :D

Jeg kjenner den ved navelen om morgenen, senere på dagen så er den lenger ned, snåle greier ;) men jeg må også ligge, helst helt flatt for å kjenne hvor den er. Har OUL om 2 uker, da får jeg endelig vite hvor mini er :D
Skal på svangerskapskontroll hos legen på mandag, så da får jeg kulepenn strek på magen der min livmor slutter :P hehehe

Skal på svangerskapskontroll hos legen på mandag, så da får jeg kulepenn strek på magen der min livmor slutter :P hehehe

Haha, det kommer jeg til å be om, komme hjem med konturtegning på magen :P

Min slutter rett under navlen, ser den skikkelig godt om morgenen. Har nettopp tatt mitt første symfysemål hos legen i uke 20, og det var vel 18-19 cm :)

• Liker
Reactions: H&H
Rett under navlen :)

Back
Topp