Hvor kjenner dere bevegelser?

Miniime

Flørter med forumet
Hei! Har de to siste dagene kun kjent liv nederst i magen. Svakt. Blir litt bekymret, over mindre aktivitet og om hun kan ligge i seteleie? Google sier det kan være så :-P noen andre som har det sånn? Super press på blæra i tillegg, er i uke 31.

Ikke bekymre deg for det - det kan godt være h*n ligger i seteleie nå, men den har jo enda god tid til å snu seg :) Jeg følte det sånn de siste ukene nå, mye bevegelse nederst i magen, helt nede i trusekanten, og trodde som deg at hu "måtte jo" ligge i seteleie.. 3D ul viste en liten baby som lå med hodet ned og tærne i panna..:) så bevegelsene du kjenner kan godt være spark, men hodet kan alikevell ligge nedi der :) ellers kan det være andre ting du kjenner - hender, hode, føttene..

Kjenner overalt, men har hatt dager hvor det har vært mindre bevegelse. Dette var dager hvor jeg selv var litt nede har jeg funnet ut av i ettertid :) det kan jo endre seg og gå tilbake til masse overalt for deg. Kanskje tidlig å si etter 2 dager?

Det er sant, takk for betryggende ord dere! :-) man begynner å gruble så fort vettu..

Jeg kjenner mest bevegelser nederst i magen, lurer også litt på om han ligger i seteleie.. Forrige snudde seg ikke til hodeleie før uke 37, han satt under hele svangerskapet

Jeg har en liten jente som ligger med hodet nedover, men har likevel kjent mye bevegelse der. Jormdor kjente etter, og sa at det bare var vesla som viftet litt med armene :)

Sånn har det vært i 4-5 dager her også nå. 31+0 i dag. Helt klart merket forskjell fra tidligere, så lille må jo ha snudd seg på et vis. Nøyaktig hvordan blir jeg ikke klok på :p Veldig irriterende når jeg har blitt vant til mye spark oppe og til siden og nå er det et helt annet mønster jeg må bli vant til. Kjente masse etter de to første dagene, men nå begynner jeg å slå meg til ro med endringene. Men noen av de sparkene er seriøst ubehagelige! Føles ut som h*n prøver å sparke inn døra til utgangen :p

Jeg har reagert på at babyen har et litt rart bevegelsesmønster. Kjenner litt svak bevegelse,som en liten fisk. Sjelden jeg kjenner kraftig spark. Kjenner mye ned mot blære og litt på sidene. Var på UL på fre og fikk beskjed om at hun ligger i seteleie og at morkaka ligger på fremre vegg. Derfor jeg ikke kjenner så kraftig bevegelse. Jeg skal til kontroll på sykehuset,men har skjønt at de ofte snur seg. I mitt tilfelle ligger morkaka også litt langt ned så den dekker litt for åpningen,men kunne visst også flytte seg hvis babyen flytter seg:).

Lykke til:). Kan jo hende babyen bare har god plass enda da. Du skal kanskje snart på en UL?

Æ kjenner for d meste rundt navlen og litt nede. Ho ligger med hodet ned. Morkake kan jo ta store deler av sparkan som ikke du kjenner.

Jeg kjenner bevegelse øverst (litt på siden)..gjorde det med mine 2 andre barn også. Alle la seg tidlig med hodet ned.

Whoho! I dag har h*n snudd seg tilbake til normalen igjen :D Håper din også gjør det snart ;)

her beveger ungen seg som etter klokka:) og av og til midt på.men mest rundt på sidene.mest høyre oppe

Her kjenner jeg bevegelse stort sett mot høyre til midten med navlen og ned mot blæren og hoftene. Men det hender at jeg får tungt for å puste og vondt mot ryggen så regner med at det kommer av at turneren er på ferde. Lille hadde lagt seg i tverrleie sist med hodet mot høyre, men siden det er så mye bevegelse vet jeg egentlig ikke hva som er hvor. Blekksprut kanskje? ;) Er 28+1.

Her kjenner jeg bevegelse stort sett mot høyre til midten med navlen og ned mot blæren og hoftene. Men det hender at jeg får tungt for å puste og vondt mot ryggen så regner med at det kommer av at turneren er på ferde. Lille hadde lagt seg i tverrleie sist med hodet mot høyre, men siden det er så mye bevegelse vet jeg egentlig ikke hva som er hvor. Blekksprut kanskje? ;) Er 28+1.
Haha, jeg har mistenkt blekksprut selv noen ganger :p

Jeg har også en blekksprut :)

Jeg kjenner stort sett på venstre siden av navlen, eller innover mot tarmen/blæren (liker ikke de sparka noe særlig!!)

Baby ligger på en måte på tvers av magen og driver å snur seg rundt..innimellom ligger helt nede med hode. Kjenner rundt nedre del av magen

Jm sa i dag at han stort sett ligger med hodet ned hos meg nå. Det sa hun fordi jeg får spark på de stedene jeg får. Men har ligger i en sånn ball, så selv om han ligger med hodet ned så sparker han ikke oppover. Fortsatt god plass, og han trives :) sparket jm i dag gjorde han også. mamma sin lille gullgutt ❤️

Mest spark høyt oppe, sterke også. Svakere bevegelser nede, så vriker som h*n ligger med hodet ned nå.

De siste dagene har jeg kjent mest øverst, tror hun har snudd seg ned og sparker mot ribbeina

Back
Topp