Hvor kjenner dere bevegelse ?

Flere som har kjent på voldsomme smerter når barnet har komt langt ned i bekkenet for å feste seg? Virker som det har roet seg nå men i 1-2 uker så var det tortur, måtte virkelig knipe igjen fordi det var så vondt, føltes ut som han boret seg ut eller var borti alt som var nedi der, aldri opplevd med nr 1 :eek:
 
Helt nede ved magen og skrittet, og over navlen. Så er nok på vei til å snu seg riktig vei. Håper jeg :)
 
Flere som har kjent på voldsomme smerter når barnet har komt langt ned i bekkenet for å feste seg? Virker som det har roet seg nå men i 1-2 uker så var det tortur, måtte virkelig knipe igjen fordi det var så vondt, føltes ut som han boret seg ut eller var borti alt som var nedi der, aldri opplevd med nr 1 :eek:
Ikke voldsomme smerter her, men ganske vondt til tider ja. På UL på torsdag nevnte de ikke noe om at hodet er festet så kanskje det begynner å skje, men hun har ligget i hodeleie i minst 6 uker allerede.
 
Her er det intense spark rett i ribbeina (au!) I tillegg er hun veldig aktiv med hendene langt nede mot hoftekammen, det kjennes mer ut som kiling.
 
Flere som har kjent på voldsomme smerter når barnet har komt langt ned i bekkenet for å feste seg? Virker som det har roet seg nå men i 1-2 uker så var det tortur, måtte virkelig knipe igjen fordi det var så vondt, føltes ut som han boret seg ut eller var borti alt som var nedi der, aldri opplevd med nr 1 :eek:
Ja, her har hun vært i hodeleie i flere uker, men særlig siste to ukene gjør det veldig vondt (særlig hvis jeg går).
 
Overalt…
 
Altså jeg klarer ikke forstå hvordan denne ungen ligger, eventuelt hvor stor hun er! Magen har definitivt gått lenger ned. Jordmor sier hun er festet. Likevel blir jeg fortsatt karatesparka i ribbeina konstant, gjerne samtidig som det gnisser nede i underlivet og baken på meg! Hun er overalt! :laughing001

Tmi: men jeg kjenner tilogmed at babyen kremt... pusher ut ting og tang på meg når jeg sitter på toalettet.

Er dette en gigantbaby?
 
Altså jeg klarer ikke forstå hvordan denne ungen ligger, eventuelt hvor stor hun er! Magen har definitivt gått lenger ned. Jordmor sier hun er festet. Likevel blir jeg fortsatt karatesparka i ribbeina konstant, gjerne samtidig som det gnisser nede i underlivet og baken på meg! Hun er overalt! :laughing001

Tmi: men jeg kjenner tilogmed at babyen kremt... pusher ut ting og tang på meg når jeg sitter på toalettet.

Er dette en gigantbaby?
Kunne skrevet akkurat det samme selv. Skjønner ikke at hun har ligger i hodeleie minst 8 uker når jeg kjenner henne overalt, men alle ultralyder og kontroller bekrefter det.

Og jeg får også «hjelp» på toalettet…

Litt klar for å møte henne nå så jeg kan få litt av kroppen min tilbake.
 
Kunne skrevet akkurat det samme selv. Skjønner ikke at hun har ligger i hodeleie minst 8 uker når jeg kjenner henne overalt, men alle ultralyder og kontroller bekrefter det.

Og jeg får også «hjelp» på toalettet…

Litt klar for å møte henne nå så jeg kan få litt av kroppen min tilbake.
Det du sa!
 
Altså jeg klarer ikke forstå hvordan denne ungen ligger, eventuelt hvor stor hun er! Magen har definitivt gått lenger ned. Jordmor sier hun er festet. Likevel blir jeg fortsatt karatesparka i ribbeina konstant, gjerne samtidig som det gnisser nede i underlivet og baken på meg! Hun er overalt! :laughing001

Tmi: men jeg kjenner tilogmed at babyen kremt... pusher ut ting og tang på meg når jeg sitter på toalettet.

Er dette en gigantbaby?
Var definitivt ikkje ein gigababy då :hilarious:
 
Back
Topp