Hvor kjøper du ulltøy?

Blu-Ray

Forumet er livet
Oktoberskattene 2015
Novemberlykke 2015
Nå er det snart vinter igjen... November er vel vintermåned? Eller? :) Jeg pleid å bruke mye ulltøy. Ull er gull! I hvert fall for de som tåler ull.

Her strikker svigermor endel, og jeg skal hekle litt selv, men jeg pleier å kjøpe fra:

Lindex
Cubus
Nameit
Hust&Claire
Joha
Nøstebarn

Kjøper nok mest fra Joha, veldig fornøyd med ullen derfra! Både i yttertøy og inneklær :) Hvor handler du?

Her tåler vi ikke så godt ull, så kjøper ull med bomull på innsiden eller bambus. Den eneste nye ulla ho tåler er safa strømpebukse. Ellers er det joha elsker det ♡ Hust &Claire på salg har ikke råd til det på full pris. Ellers så kjøper jeg brukt for da tåler ho ren ull for den er gjerne godt vaska så da går det fint. Banbus har jeg kjøpt på h&c og er veldig fornøyd med det har også kjøpt reflex bambus ikke like fornøyd med det. Likte reflex sitt med bomull på innsiden. :)

Kjøper ca samme steder som nevnt over, men vært så heldige at vi har arvet en del og :)

Er dog litt forsiktig med å ha ull innerst, huden hans blir veldig tørr av det :/

Her tåler vi ikke så godt ull, så kjøper ull med bomull på innsiden eller bambus. Den eneste nye ulla ho tåler er safa strømpebukse. Ellers er det joha elsker det ♡ Hust &Claire på salg har ikke råd til det på full pris. Ellers så kjøper jeg brukt for da tåler ho ren ull for den er gjerne godt vaska så da går det fint. Banbus har jeg kjøpt på h&c og er veldig fornøyd med det har også kjøpt reflex bambus ikke like fornøyd med det. Likte reflex sitt med bomull på innsiden. :)
Hust&Claire er dyrt, ja! Kjøper ikke så mye av det. Har "bestilt" ganske mange strikkede tights fra svigermor (hun elsker å strikke og ber oss om å sende oppskrifter), så håper på å slippe å kjøpe så mange tightser :)
Minsta arver fra største, da.

Jeg er fornøyd med bambus fra stormberg :) Kjøpte da eldste var 1 år, og det har strekt seg så passer fortsatt (hun er over 3 år), så kjøpte et nytt sett str 5 år idag. Regner med at det holder i et par år :)

Kjøper ca samme steder som nevnt over, men vært så heldige at vi har arvet en del og :)

Er dog litt forsiktig med å ha ull innerst, huden hans blir veldig tørr av det :/
Er så fint å arve :) Hvis klærne er i orden, da.. har arvet endel yttertøy og ulltøy. Men må spe på litt selv og ser jeg :)
Kjedelig med tørr hud ja :( Jeg sliter med det selv

Back
Topp