Ruli Forumet er livet VIP * Fra frø til Juliblomst 2015 * Sensommerlykke 2017 7 Feb 2016 #23 Både på nett og i butikk. Kjøper i butikk såfremst de fører det garnet jeg trenger eller kan bestille det inn
Både på nett og i butikk. Kjøper i butikk såfremst de fører det garnet jeg trenger eller kan bestille det inn
Kizy Elsker forumet Desemberskattene 2014 17 Feb 2016 #25 Hittill har det vært butikk. Men i morn legger dem ned bygdas eneste garn butikk. Så blir vel nett fremover
Hittill har det vært butikk. Men i morn legger dem ned bygdas eneste garn butikk. Så blir vel nett fremover
TeMar Februar 14 Februar 2014 - Skjult forum Februarlykke 2016 22 Feb 2016 #28 Stort sett butikk. Skal innrømme at jeg kjøper en del billig garn fra Europris og Nille. Strikker mye sokker, og syns at billig garn er helt greit.
Stort sett butikk. Skal innrømme at jeg kjøper en del billig garn fra Europris og Nille. Strikker mye sokker, og syns at billig garn er helt greit.
nuttakanutta Forumet er livet Junibarna 2015 7 Mar 2016 #29 Butikk Kjøper ikke billiggarn lengre. Synes det er ekkelt å jobbe med.. Har fått noen gaver til barna kjøpt på utsalg/boder i byen osv.. Det er strikket av dårlig billiggarn.. Kjennes på kvaliteten.
Butikk Kjøper ikke billiggarn lengre. Synes det er ekkelt å jobbe med.. Har fått noen gaver til barna kjøpt på utsalg/boder i byen osv.. Det er strikket av dårlig billiggarn.. Kjennes på kvaliteten.
Lillafrosk Firebarnsmamma♡ Tilgangsansvarlig Assistert-jentene Sensommerlykke 2017 Oktoberbarna 2021♡ Julilykke 2023 Marsfiolene 2026 ♡ 3 Apr 2016 #32 Helst på nett.. liker sammenligne priser osv
attpåklattnr2 Gift med forumet 8 Mai 2016 #34 Kjøper i butikk. Bruker for det meste Drops-garn. Rimelig garn med god kvalitet.
Bæremamma Gift med forumet Junilykke 2022 8 Mai 2016 #35 Kjøper I butikk eller på garnius.no da de er billige
Daim Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP 9 Mai 2016 #36 I butikk, men tenker faktisk å begynne å kjøpe på nett.
Angelic Gift med forumet Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016 10 Mai 2016 #37 På nett.. Så slipper jeg å kjøre byen rundt for å finne det garnet jeg vil ha.. Dessuten er det billigere ;-)
På nett.. Så slipper jeg å kjøre byen rundt for å finne det garnet jeg vil ha.. Dessuten er det billigere ;-)