Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Må kjøpe bh på netty eller change fordi jeg har en størrelse som nesten ikke fins haha. Det er noe ordentlig dritt, koster en formue.. Truser kjøper jeg overalt, liker best hipster string.
Truser kjøper jeg hvor som helst, men blir jo ofte hm og cubus. Sliter med å finne bh-størrelsen min, men finner av og til på cubus, eller så handler jeg på nettet, men blir som regel svindyrt.
Finner på Cubus, som regel. Bh'ene er veldig fine, men dessverre ikke kjempegode å ha på. Likevel blir det de jeg kjøper... Skal se i andre butikker fra nå, tenkte jeg.
BH må jeg kjøpe på Change eller triumph, med st 80-85 H-I så får jeg ikke det på hm,Cubus osv... Truser blir også som regel på chang liker ha sett ellers har jeg funnet noen jeg liker på lindex..
nå sist var det nettbutikken til cubus, for å få rett str må vell snart inn på disse dyre butikkene og handle, puppene er store til vanlig. men nå uke 20 imorgen har de vokst en cup og fyller den veldig allerede. hmm
Kjøper truser over alt, BH på Change stort sett. Finner litt på nettet og, og så har Lindex en modell som passer sånn ca. Gikk opp en størrelse i omkrets, og det hjalp faktisk litt på utvalget
Nå bruker jeg amme bh fra kapphal men ellers kjøper jeg bh i undertøysforetninger for jeg ble så lei av å aldri ha gode bher som passet. Truser handler jeg litt overalt men oftest på cubus
Truser kan jeg kjøpe hvor som helst egentlig. BH må jeg i undertøysbutikk for å kjøpe da riktig størrelse ikke finnes i kjedebutikkene. Svindyre, men bra kvalitet heldigvis