Hvor kjøper dere ull?

mommy_to_be

Gift med forumet
Jeg skal kjøpe ull til snuppa, men en body og en pyjamas ble jo 700kr [8|]
Er alt så dyrt? Jeg må jo kjøpe unasett, men jeg kunne godt hatt mange bodyer, siden hun gulper litt...

Hvor pleier dere kjøpe ullklær til barna? noen anbefalinger på nett?

Ha en finfin dag[:D]
 
sparkjop.no. det er billig og god ull[:)]
nøstebarn
krabaten
 
vi har kjøpt på junior og name it.. 
 
ellers har du fabrikkutsalget til janus, men det er jo ikke på nett. men der er det billig ull! og signerer fruktfat, sparkjøp sitt tom og trine er bra! Nøstebarn er virkelig min favoritt, men vi har bare et par plagg derfra, ulldresser, ulljakker, ullpysj osv, bodyer og longs kjøper vi billigere siden det blir mer slitt!
 
ORIGINAL: mormarion

ellers har du fabrikkutsalget til janus, men det er jo ikke på nett. men der er det billig ull! og signerer fruktfat, sparkjøp sitt tom og trine er bra! Nøstebarn er virkelig min favoritt, men vi har bare et par plagg derfra, ulldresser, ulljakker, ullpysj osv, bodyer og longs kjøper vi billigere siden det blir mer slitt!



når du sier "billigere", hva mener du med det?[8D] jeg syns 229kr for en body er ganske dyrt jeg[8|]
 
i butikk koster vel en janus body fra 139-179 sånn ca tror jeg. Nøstebarn sine er LANGT dyrere og koster vel over 200 kr, så jeg kjøper ikke "hverdagsull" der. Men de får en del i gave av mormor og morfar. på fabrikkutsalget kjøpte jeg bodyer for 50 kr stk, ullsokker fra 10 kr. Men nå har jeg ikke vært der på leeenge! Tom&trine fra sparkjøp ligger på 119 kr tror jeg.
 
http://lagerutsalget.no/ her er billig ull. du sender mail hva du vil ha så får du faktura med i pakken.
 
her har eg kjøpt på cubu, refleks/sampson, obs å name it..i mårå ska barnashus ha 30% på all ull fra claire..e kjempefornøy me d merke..
 
ORIGINAL: mommy_to_be

ORIGINAL: mormarion

ellers har du fabrikkutsalget til janus, men det er jo ikke på nett. men der er det billig ull! og signerer fruktfat, sparkjøp sitt tom og trine er bra! Nøstebarn er virkelig min favoritt, men vi har bare et par plagg derfra, ulldresser, ulljakker, ullpysj osv, bodyer og longs kjøper vi billigere siden det blir mer slitt!



når du sier "billigere", hva mener du med det?[8D] jeg syns 229kr for en body er ganske dyrt jeg[8|]

Bodyer og longs kjøper vi f.eks janus eller tom og trine. Eller h&m. De har ull til 100 lappen. veldig grei kvalitet. Har en del etter jenta mi, og de bruker simon nå. Så tåler vask godt=) Også har jeg ca 4 i den str han bruker nå, og vasker de for hånd om kvelden viss det er nødvendig. På den måten har jeg alltid rent ull, og jeg trenger ikke så mye av det[:)]
 
Bruker en del joha- ca 150 kr for en body. Kjøpte 3 pysjer på cubus da det var 3 for 2. Har også en body fra claire jeg er veldig fornøyd med. Bor du i nærheten av barnashus så er det 30% på all claire ull på fredag. Jeg kjøper kun ull på salg, mye å spare!
 
Jeg har mye fra Cubus, og er kjempefornøyd[:D]
Ellers har vi litt norheim og joha :D
 
Vi har stortsett Cubus-ull vi [:)]
 
mener de hadde til 99 på H&M pr del. 
 
nøstebarn, er mest fornøyd med ullklærne derfra, er de som har regulert varmen best så langt syns jeg, syns det er verdt pengene. Men har ikke mange bodyer og pysjer derfra, 2 bodyer og en pysj. Trenger ikke vask så ofte og skyller opp om kvelden ved behov. Kjøper litt stort så hun har hele vinteren.

Kjøpte pysj og body fra Joha, men måtte bare levere tilbake pysjen, kjøpte størrelse 80 og den passet akkurat til snuppa (fra skuldre og over bleia) som vanligvis bruker 68 i klær. Skulle jeg gått opp enda en størrelse hadde den blitt altfor lang på armer og bein, så det gadd jeg ikke. Bodyen var på salg og de hadde ikke større så den beholdt jeg, str 80 det også, passet akkurat. Kjenner jeg blir litt sur når det er så smått i størrelsen....

Har ellers ikke så mye annet ull, kjøpte tom og trine tidligere i høst, men de var også små i størrelsen. Har en strømpebukse fra Safa og body fra HM. [;)]
 
Jeg liker veldig godt nøstebarn, cubus, janus, claire, og polarn o pyret av body, longs og pysjer.
Men strømpebukser er d kun safa som gjelder hos oss. :)
 
vi har mest reflex... også har jeg noe fra name it og norheim...
 
dyrt med ull ja men bruker nesten ikke annet for tida. så trenger masse mer siden han gulper hele tida
 
Marius bor i nøstebarn han.... Men jeg kjøper det litt stort så han har å vokse i. Også vasker jeg de plaggene sjeldent, bare henger de opp mellom bruk så de får luftet seg litt. Nå gulper ikke Marius, så sjelden de blir møkkete på den måten. Trenger ikke så mange plagg heller da.. Jeg har også kjøpt litt fra Claire & facts som vi har vært fornøyd med! Joha er litt smått på Marius, eller de er trange, men lange på armene.. Men jeg vet venninna mi bruker masse Joha. Vi fikk en ullbody fra h&m, og den synes jeg og er god!! Tror ikke de er så dyre heller [:)]
 
jeg er på devold sitt utsalgsbutikk og kjøper. får "feilvare" til fin liten pris.
ellers er det på reflex og cubus det blir kjøpt
 
Back
Topp