Hvor kjøper dere bleier?

Kjøper Libero Comfort og Libero up and go :)

Handler de gjerne på Kiwi eller Meny :)

Änglamark, coop likte jeg best fram til 2 år. Nå bruker hun trusebleier og da har vi brukt libero, men har kjøpt en pakke änglamark som vi skal prøve..

Libero touch, kjøper med bleieavtale på kiwi :)

Änglamark kjøpes på Coop, libero comfort der vi er, som oftest Coop eller meny.

Vi bruker Libero Comfort, og kjøper dem på Meny, da det er billigst.

Lillego fra kiwi på babyen
Libero up&go fra den butikken vi er på akkurat da til nr 2 på natten.

Varierer etter hvor vi handler. Alt fra libero til änglamark eller kiwi sine. Mest fornøyd med libero og änglamark sine :-)

Kiwi. Hver 4. Pakke gratis med libero eller pampers. Vi kjøper newborn bleiene nå og henter ut en med touch til nattbleie

Ganske fornøyd med rema sine, men de har desverre ikke trusebleier i str 4. Lille på 13 mnd skal opp å stå helst før den gamle bleia er tatt av... nå ligger hun i det minste til vi har fått vasket bort møkk så lenge hun får fikle med noe...!

Har prøvd änglamark trusebleier i str 4 men synes strikken var så stram og høy, og hun er ikke noen plugg akkurat, men synes Pampers trusebleier sitter bedre. De kjøper jeg i stor økonomipakke på coop obs. Lillego har vi ikke prøvd ennå. Handler mest på rema og coop.

Libero, de store pakkene.
Brukte en stund rema sine men de sitter ikke like godt på , og klarte ikke natten uten at det ble vått.

libero på kiwi (pga bleieavtalen) :)

Er det ikke billigere å kjøpe på Kiwi?

Mye mulig, men handler på Meny til vanlig, så gidder ikke å kjøre til Kiwi også. Det er 2 for 79 kr på Meny. På Kiwi er det hver 4. gratis tror jeg? Så da kan man jo regne på det om man ønsker :)

Kjøper Libero touch på kiwi og rema1000, som regel.

Han på 6 mnd bruker libero touch :) det kjøper jeg på meny eller kiwi som har bleierabatt og bleiekort.
2 åringen bruker pampers premium pants som trusebleier, og libero comfort som åpen bleie. Begge deler kjøper jeg i kasser på Coop obs :)

Back
Topp