Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for svar!Nå lønner det seg ikke så veldig, men det er pga den norske kronen er så svak!
Vi kjøpte emmaljunga for 4 år siden på "Kattis babyshop" i Strømstad, sparte en god del
Knall service! Vi fikk med så mye utstyr ekstra også, fordi noen hadde bestilt uten å hente det og de hadde lik vogn som den vi kjøpteTakk for svar!
Sett på Kattis jeg også. Er de gode på service der? Det jeg også tenker litt på, om man får hjelp om det er noe.
Kanskje jeg burde forhøre meg om pris, og se om det blir noe forskjell.
Det spørs jo litt hvor du bor da, for det koster da litt å kjøre langt også. Sparer nok mindre nå enn tidligere år pga svak krone. Jeg kjøpe på http://rudo.no/ barnevognhuset Rudo og fikk ingen rabatt, men fikk med fottrekk og rabatt på litt annet utstyr. Hun sa at de hadde sendt emmaljunga tidligere i alle fall. Kjøpte der siden vi fikk god service og det er nærme der mamma og pappa bor.. derfor ikke helt umulig om noe skjer..Noen som vet om det lønner seg å kjøpe vogn i Sverige?
Eller sparer man lite på det?
De som forhandler Emmaljunga her, hører jeg er litt dårlig på oppfølging om noe er feil.
Emmaljunga kan kun kjøpes fysisk i butikk, så netthandel/ import går ikke.
Så bra da! Da var dere heldige!Knall service! Vi fikk med så mye utstyr ekstra også, fordi noen hadde bestilt uten å hente det og de hadde lik vogn som den vi kjøpte
Bor i Østfold, så ikke så langt til Sverige.Det spørs jo litt hvor du bor da, for det koster da litt å kjøre langt også. Sparer nok mindre nå enn tidligere år pga svak krone. Jeg kjøpe på http://rudo.no/ barnevognhuset Rudo og fikk ingen rabatt, men fikk med fottrekk og rabatt på litt annet utstyr. Hun sa at de hadde sendt emmaljunga tidligere i alle fall. Kjøpte der siden vi fikk god service og det er nærme der mamma og pappa bor.. derfor ikke helt umulig om noe skjer..
Tror de har gjort det litt på egen risiko.. hørtes sånn ut.. hun sa de "hadde tatt sjansen" på å sende tidligere..Bor i Østfold, så ikke så langt til Sverige.
Takk for tips til Rudo. Så bra at de sender også da, kanskje. Trodde Emmaljunga var veldig strenge på det.
Signerer denne. Vi også handlet der i 2012 og er veldig fornøyd med pris og service.Nå lønner det seg ikke så veldig, men det er pga den norske kronen er så svak!
Vi kjøpte emmaljunga for 4 år siden på "Kattis babyshop" i Strømstad, sparte en god del