hvor kjøpe julekort og fotobok på nett?

tuttifrutti

Gift med forumet
jeg pleier å kjøpe på elkjøp sin side. cewe foto eller hva det heter.

10 julekort til ca 60 kr , ikke så gale.

bestilte fotobok nå, betalte 300 kr for en stor.
og alt portofritt, da man henter i butikk =)

noen tips?

Last edited:
jeg pleier å kjøpe på elkjøp sin side. cewe foto eller hva det heter.

10 julekort til ca 60 kr , ikke så gale.

bestilte fotobok nå, betalte 300 kr for en stor.

noen tips?

Godt tips! Vi (Sandviks) har akkurat lansert kortbutikk, vi kjører -40% tom søndag på ALLE kort! :-)

Sjekk den ut her: www.babykort.no

Kjøper på fotoknudsen.no.. Der får du fra 40kr for ti kort med konvolutt... For de jeg skal ha blir det vel 70kr for ti.. Disse prisene er hvis man bestiller før 1.nov da..
Fotobok har jeg brukt å kjøpe på samme sted når det er tilbud :) ofte halv pris på de da, kjøpte 30x30 for 199 :)
Ellers tror jeg det lønner seg og se litt rundt på forskjellige sider, vi skal lage kalender til julegaver og den vi vil lage kostet 129 på fotoknudsen (ut oktober). 99 på nfoto og 60kr på japanphoto (ut oktober ) :)

Har alltid kjøpt på foto Knudsen....

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app

Fotoknudsen:)

Kjøper på fotoknudsen.no.. Der får du fra 40kr for ti kort med konvolutt... For de jeg skal ha blir det vel 70kr for ti.. Disse prisene er hvis man bestiller før 1.nov da..
Fotobok har jeg brukt å kjøpe på samme sted når det er tilbud :) ofte halv pris på de da, kjøpte 30x30 for 199 :)
Ellers tror jeg det lønner seg og se litt rundt på forskjellige sider, vi skal lage kalender til julegaver og den vi vil lage kostet 129 på fotoknudsen (ut oktober). 99 på nfoto og 60kr på japanphoto (ut oktober ) :)

da skal jeg sjekke der. men kan man hente i butikk da? veldig greit med elkjøp, slipper 100 i porto.

Har bestilt kort hos fotoknudsen og optimalprint.no før.
Vet ikke hvor jeg skal bestille i år enda :)

Jeg er mest fornøyd med iPhoto:-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp