Hvor kjøpe bilsete?

Vi kjøpte Cybex Aton Q. Setet scorer høyt i tester og virker veldig robust. I tillegg var det isofixfester på basen, og mulighet for å feste med bare seler.
Når vi så på det i forhold til andre seter ser det ut som barnet ligger litt mer i det setet, i tillegg er det god beskyttelse og selve setet er dypt. (Samboeren er "sikkerhetsansvarlig" og har sett på tester, det han sa var at på en del barneseter så er sidene så lave at barnet skaller hodet i bildøra ved kollisjon).
Takk for info :) høres jo bra ut denne stolen :)

Er det nødvendig å kunne feste bilstolen på vogna? Hvor ofte bruker man dette egentlig?

Ser mange bruker det ofte:/
Jeg derimot vill ikke ha det. Syntes det ser mye bedre ut for de små å ligge i vogna :)
Men hvis babyen sover i bilstolen og du bare skal inn på butikken en snartur, så er det greit å bare kunne klikke bilstolen på vogna istedenfor å måtte ta babyen ut av stolen og risikere at den våkner. Vi skal ihvertfall ha det, men vi skal jo ha tvillinger og da tror jeg ihvertfall det lønner seg

Ser mange bruker det ofte:/
Jeg derimot vill ikke ha det. Syntes det ser mye bedre ut for de små å ligge i vogna :)

Er det jeg å ser at mange bruker det, men man greide seg fint før også uten den innretningen, å skal jeg ha melk og brød så kan ho jo bare ligge i bilstolen i handlevogna :)

Da ble bilsetet med beltebase kjøpt på jollyroom :) ble billigere å legge bilsete og base hver for seg I handlekurven enn å benytte seg av det tilbudet de hadde satt sammen på akkurat samme ting :)
Kan jeg spare 200/300 kr på å trykke to ganger på legg I handlekurv så gjør jeg det ;)

Men hvis babyen sover i bilstolen og du bare skal inn på butikken en snartur, så er det greit å bare kunne klikke bilstolen på vogna istedenfor å måtte ta babyen ut av stolen og risikere at den våkner. Vi skal ihvertfall ha det, men vi skal jo ha tvillinger og da tror jeg ihvertfall det lønner seg
Neida tar bare bilstolen med meg inn :)
Men er nok lettere å kunne bruke vogna med to :) jeg bruker jo bare handlevogna

Neida tar bare bilstolen med meg inn :)
Men er nok lettere å kunne bruke vogna med to :) jeg bruker jo bare handlevogna
Ja, sånn sett går det jo. Men om man skal putte to bilstoler i handlevogna så er det jo ikke plass til å handle noe, så vi blir nok å bruke det :p

Back
Topp