Hvor kan vi se??

Spørs om jeg klarer og holde på til 11, er så potte tett i nesa og kløe i halsen. Skal og opp til gyn kl 9 i mårra. ta celleforandrings prøve. Har fått to brev nå. så da er det bare og få det gjort.

Spørs om jeg klarer og holde på til 11, er så potte tett i nesa og kløe i halsen. Skal og opp til gyn kl 9 i mårra. ta celleforandrings prøve. Har fått to brev nå. så da er det bare og få det gjort.

Blir nok ikke så alt for lenge til jeg køyer selv, ungene var opp halv seks imorges...
Vi har nok klart minimumskravet idag og vel så det ;)

Ja det, tror jeg nok vi har ! :)

Blir nok ikke så alt for lenge til jeg køyer selv, ungene var opp halv seks imorges...
Vi har nok klart minimumskravet idag og vel så det ;)

Vi hadde greid minimumskravet etter tre timer vi :)

Tror det går an å følge med på hvor mange antall innlegg gruppa ha hvis du er på pc. ;)

Tror det går an å følge med på hvor mange antall innlegg gruppa ha hvis du er på pc. ;)
Prøvde og finne i går, men måtte på min profil og telle fra kl 12. Var litt tungvint.

Du kan i alle fall se på profilen din hvor mange innlegg du har totalt :) Bare kikk deg i starten og slutten av dagen? :)

Nå har jeg 3200 med dette innlegget, minn meg på å sjekke kl 12 imorgen ;)

Flink :D

Omtenksom <3

D er totalt siden man meldte seg inn d som står i profilen..?

ja, men gå på dine innlegg så kan du lete deg frem til hvor mange du har siden kl da den og den datoen

Hehe.. Møkka tlf.. Skal tro ca hvor mange innlegg man bør ha pr dag.. Trur be at je mente

de vanlige dagene i krigen må vi ha minimum 20 hver, men under skravledøgnene bør vi nok satse på noen hundre pr pers skal vi ha sjans

Back
Topp